2011
Multikulturní a integrovaná edukace : Potřeby a podpora, setkávání a míjení
FUJDA, Milan, Radek KUNDT a Michaela ONDRAŠINOVÁZákladní údaje
Originální název
Multikulturní a integrovaná edukace : Potřeby a podpora, setkávání a míjení
Název anglicky
Multicultural and interated education : Convergence and divergence of the needs and the assistence
Autoři
FUJDA, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Radek KUNDT (203 Česká republika, domácí) a Michaela ONDRAŠINOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2011
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00056021
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
multikuturní edukace;integrované vzdělávání; podpora;potřeby
Klíčová slova anglicky
multicultural education;integrated education;assistence;needs
Štítky
Změněno: 9. 2. 2021 17:45, Mgr. Michaela Ondrašinová, Ph.D.
V originále
Cílem konference je vytvořit prostor pro setkání poskytovatelů a klientů služeb a dalších zainteresovaných stran a pro plodnou diskusi a vzájemnou zpětnou vazbu mezi všemi zúčastněnými. Tomu bude odpovídat formát jednotlivých panelů. Ideálním výsledkem tohoto setkání má být stav, kdy poskytovatelé dostanou zpětnou vazbu k tomu, jak využitelné jejich služby jsou a co by na nich mohli změnit, aby lépe odpovídaly potřebám klientů. Klienti této podpory by měli získat nové informace o tom, jaké formy podpory jsou pro ně dostupné a jakým způsobem je mohou využít. A ti, kdo utváří právní, politické a ekonomické prostředí pro toto vzájemné setkávání by se měli dozvědět, co je z hlediska poskytovatelů a klientů třeba dělat, aby výměna znalostí a dovedností a materiální a další podpora v oblasti multikulturní a inkluzivní edukace a možnosti jejího uplatnění v praxi nesly lepší výsledky a překonávaly méně překážek.
Anglicky
The aim of the conference is to provide possibility for the meeting of those, who provide services and assistence to teachers in the area of multicultural and integrated education, with those, who use such assistence and services. The result of the meeting ought to be the feedback concerning the accessability, practical usefullness, and quality of the assistence and services on one hand, and the education in possibilities on the other. An important part of the workshop is a discussion concerning the dangers of the practices of multicultural education based on naive understanding of culture neglecting questions of heterogeneity, hybridity and power relations.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.10/02.0022, interní kód MU |
|