DROZD, David. Pole, úhor, hrob. O některých souvislostech Veselsky Evy Tálské. In Eva Tálská. 1. vyd. Praha: Pražská scéna, 2011, s. 162-171, 9 s. Edice Režie, sv. 12. ISBN 978-80-86102-64-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pole, úhor, hrob. O některých souvislostech Veselsky Evy Tálské
Název česky Pole, úhor, hrob. O některých souvislostech Veselsky Evy Tálské
Název anglicky Field, wasteland, graveyard. Some Contexts of performance The Wedding byf Eva Tálská
Autoři DROZD, David (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Eva Tálská, od s. 162-171, 9 s. Edice Režie, sv. 12, 2011.
Nakladatel Pražská scéna
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor Umění, architektura, kulturní dědictví
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00056034
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-86102-64-1
Klíčová slova česky česká režie 20.století; inscenování lidové poezie; Eva Tálská; Studio Dům, Husa na provázku
Klíčová slova anglicky Czech directing in 20.century; performing folk poetry; Eva Tálská; Studio House; Goose on the String Theatre
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 10. 4. 2012 17:19.
Anotace
Analýza inscenace Veselka režisérky Evy Tálské - v souvislostech s její předchozí tvorbou ve Studiu Dům, s poukazováním na návratnost archetypálních symbolů a jejich divadelní rozvíjení.
Anotace anglicky
Analysis of performnace The Wedding by Eva Tálská - in context with her previous work in Studio Dům/House, with remark on returnig archetypal motives and their theatrical usage in performance.
VytisknoutZobrazeno: 5. 9. 2024 01:13