ŠŤÁVA, Jan, Miroslav JANDA a Gabriela VĚCHTOVÁ. Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole. In Škrabánková, J., Kovářová, R. Učíme nadané žáky. První vydání. Repronis Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2012, s. 38-46. ISBN 978-80-7464-104-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole
Název česky Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole
Název anglicky Possible approaches to talented pupils in elementary school
Autoři ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Miroslav JANDA (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání První vydání. Repronis Ostrava, Učíme nadané žáky, od s. 38-46, 9 s. 2012.
Nakladatel Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00059468
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7464-104-6
Klíčová slova česky Nadaný žák; legislativní základy práce s nadanými žáky; přístupy učitelů k nadaným žákům
Klíčová slova anglicky A gifted student; the legislative fundamentals of work with gifted pupils; approaches of teachers for gifted students
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PaedDr. Jan Šťáva, CSc., učo 885. Změněno: 4. 4. 2013 10:06.
Anotace
Příspěvek je výsledkem řešení výzkumného záměru PdF MU v Brně, MSM0021622443 a zabývá se problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků v současné české. Uvádí zjištění, jaké přístupy a jaké metody uplatňují učitelé ve škole při práci s nadanými žáky.
Anotace anglicky
Contribution is the result of research intention solution PdF MU MSM0021622443 in Brno, it deals with the approaches of teachers to training talented students in contemporary Czech. States determine what approaches and which methods apply to teachers at school when you work with the bright students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 9. 2024 22:30