D 2012

Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole

ŠŤÁVA, Jan, Miroslav JANDA a Gabriela VĚCHTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole

Název česky

Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole

Název anglicky

Possible approaches to talented pupils in elementary school

Autoři

ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Miroslav JANDA (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

První vydání. Repronis Ostrava, Učíme nadané žáky, od s. 38-46, 9 s. 2012

Nakladatel

Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00059468

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7464-104-6

Klíčová slova česky

Nadaný žák; legislativní základy práce s nadanými žáky; přístupy učitelů k nadaným žákům

Klíčová slova anglicky

A gifted student; the legislative fundamentals of work with gifted pupils; approaches of teachers for gifted students

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2013 10:06, PaedDr. Jan Šťáva, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek je výsledkem řešení výzkumného záměru PdF MU v Brně, MSM0021622443 a zabývá se problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků v současné české. Uvádí zjištění, jaké přístupy a jaké metody uplatňují učitelé ve škole při práci s nadanými žáky.

Anglicky

Contribution is the result of research intention solution PdF MU MSM0021622443 in Brno, it deals with the approaches of teachers to training talented students in contemporary Czech. States determine what approaches and which methods apply to teachers at school when you work with the bright students.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání