2012
Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole
ŠŤÁVA, Jan, Miroslav JANDA a Gabriela VĚCHTOVÁZákladní údaje
Originální název
Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole
Název česky
Možné přístupy k nadaným žákům v základní škole
Název anglicky
Possible approaches to talented pupils in elementary school
Autoři
ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Miroslav JANDA (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
První vydání. Repronis Ostrava, Učíme nadané žáky, od s. 38-46, 9 s. 2012
Nakladatel
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00059468
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7464-104-6
Klíčová slova česky
Nadaný žák; legislativní základy práce s nadanými žáky; přístupy učitelů k nadaným žákům
Klíčová slova anglicky
A gifted student; the legislative fundamentals of work with gifted pupils; approaches of teachers for gifted students
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2013 10:06, PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
V originále
Příspěvek je výsledkem řešení výzkumného záměru PdF MU v Brně, MSM0021622443 a zabývá se problematikou přístupu učitelů ke vzdělávání nadaných žáků v současné české. Uvádí zjištění, jaké přístupy a jaké metody uplatňují učitelé ve škole při práci s nadanými žáky.
Anglicky
Contribution is the result of research intention solution PdF MU MSM0021622443 in Brno, it deals with the approaches of teachers to training talented students in contemporary Czech. States determine what approaches and which methods apply to teachers at school when you work with the bright students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|