C 2011

Dilemata podpory a intervence žáků s poruchami chování v období před uložením ústavní výchovy

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Dilemata podpory a intervence žáků s poruchami chování v období před uložením ústavní výchovy

Název anglicky

Questions of Support and Intervention of Pupils with Behaviour Difficulties in the period Preciding Institutional Care

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Vzdělávání žáků se vzdělávacími potřebami V. od s. 81 - 98, 17 s. 2011

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00056094

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5709-8

Klíčová slova anglicky

Behavior disorder; inclusive education; pupil; child; support; intervention; residential institution; socialization; research.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2012 10:37, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole prezentujeme výzkum podpory a včasné intervence žáků s poruchami chování před jejich vyloučením (segregací) do institucí ústavní a ochranné výchovy.

Anglicky

In this chapter we are introducing the outcomes of research concerning support and early intervention for children with behavior disorder before their placement into the residential institution.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání