2011
Dilemata podpory a intervence žáků s poruchami chování v období před uložením ústavní výchovy
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Dilemata podpory a intervence žáků s poruchami chování v období před uložením ústavní výchovy
Název anglicky
Questions of Support and Intervention of Pupils with Behaviour Difficulties in the period Preciding Institutional Care
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků se vzdělávacími potřebami V. od s. 81 - 98, 17 s. 2011
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00056094
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5709-8
Klíčová slova anglicky
Behavior disorder; inclusive education; pupil; child; support; intervention; residential institution; socialization; research.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 3. 2012 10:37, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
V kapitole prezentujeme výzkum podpory a včasné intervence žáků s poruchami chování před jejich vyloučením (segregací) do institucí ústavní a ochranné výchovy.
Anglicky
In this chapter we are introducing the outcomes of research concerning support and early intervention for children with behavior disorder before their placement into the residential institution.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|