VOJTOVÁ, Věra. Dilemata podpory a intervence žáků s poruchami chování v období před uložením ústavní výchovy. In Vzdělávání žáků se vzdělávacími potřebami V. Brno: Paido, 2011, s. 81 - 98, 17 s. ISBN 978-80-210-5709-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dilemata podpory a intervence žáků s poruchami chování v období před uložením ústavní výchovy
Název anglicky Questions of Support and Intervention of Pupils with Behaviour Difficulties in the period Preciding Institutional Care
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků se vzdělávacími potřebami V. od s. 81 - 98, 17 s. 2011.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00056094
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5709-8
Klíčová slova anglicky Behavior disorder; inclusive education; pupil; child; support; intervention; residential institution; socialization; research.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 16. 3. 2012 10:37.
Anotace
V kapitole prezentujeme výzkum podpory a včasné intervence žáků s poruchami chování před jejich vyloučením (segregací) do institucí ústavní a ochranné výchovy.
Anotace anglicky
In this chapter we are introducing the outcomes of research concerning support and early intervention for children with behavior disorder before their placement into the residential institution.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 7. 2024 00:27