VOJTOVÁ, Věra. Prevence problémů chování ve škole a její evaluace. In Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different. 1. vyd. Brno: MUNI PRESS, 2011, s. 273-280. ISBN 978-80-210-5731-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
Název česky Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
Název anglicky Strategies of Prevention and Evaluation for Behaviour Difficulties at School
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different, od s. 273-280, 8 s. 2011.
Nakladatel MUNI PRESS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00056096
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky Školní život; prevence; problémy v chování; adaptace; hodnocení; výzkum; škola; sociální kompetence; sociální vztahy; postoje ke škole; inkluzivní škola.
Klíčová slova anglicky School life; prevention; behaviour disorder; adaptation; assessment; research; school; social competences; social relationship; school attitudes; inclusive school.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 29. 3. 2012 15:18.
Anotace
V následující kapitole prezentujeme výstupy z výzkumu, který byl zaměřen na využitelnost evaluačního nástroje „Hodnocení školního prostředí“ pro vyhodnocování efektivity programů prevence ve školách. Komparace hodnocení školního života z perspektivy žáků samotných ukazuje na možnosti tohoto dotazníků přispívat k cílené autoevaluaci školy.
Anotace anglicky
In this chapter the outcomes from research are introduced. We present the pedagogical tool “School Life Evaluation Scale” for investigating effectiveness of preventive programmes at the school level. This research is based on pupils perspective.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MUNázev: Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení (Akronym: IVZVSDP)
Investor: Masarykova univerzita, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 10:01