2011
Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
Název česky
Prevence problémů chování ve škole a její evaluace
Název anglicky
Strategies of Prevention and Evaluation for Behaviour Difficulties at School
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different, od s. 273-280, 8 s. 2011
Nakladatel
MUNI PRESS
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00056096
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky
Školní život; prevence; problémy v chování; adaptace; hodnocení; výzkum; škola; sociální kompetence; sociální vztahy; postoje ke škole; inkluzivní škola.
Klíčová slova anglicky
School life; prevention; behaviour disorder; adaptation; assessment; research; school; social competences; social relationship; school attitudes; inclusive school.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2012 15:18, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
V následující kapitole prezentujeme výstupy z výzkumu, který byl zaměřen na využitelnost evaluačního nástroje „Hodnocení školního prostředí“ pro vyhodnocování efektivity programů prevence ve školách. Komparace hodnocení školního života z perspektivy žáků samotných ukazuje na možnosti tohoto dotazníků přispívat k cílené autoevaluaci školy.
Anglicky
In this chapter the outcomes from research are introduced. We present the pedagogical tool “School Life Evaluation Scale” for investigating effectiveness of preventive programmes at the school level. This research is based on pupils perspective.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MU |
|