2011
Shopping Centres and Shopping Behaviour: Selected Relations and Socio-Geographical Implications (The Vaňkovka Gallery Brno, Czech Republic Example).
KUNC, Josef, Bohumil FRANTÁL, Zdeněk SZCZYRBA, Petr TONEV, Václav TOUŠEK et. al.Základní údaje
Originální název
Shopping Centres and Shopping Behaviour: Selected Relations and Socio-Geographical Implications (The Vaňkovka Gallery Brno, Czech Republic Example).
Autoři
KUNC, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Bohumil FRANTÁL (203 Česká republika, domácí), Zdeněk SZCZYRBA (203 Česká republika, domácí), Petr TONEV (203 Česká republika, domácí) a Václav TOUŠEK (203 Česká republika)
Vydání
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Rerum Naturalium, Geographica, Olomouc, Palacký University Olomouc, 2011, 1212-2157
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/11:00073347
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
model maloobchodní gravitace; nákupní chování; nákupní centra; Galerie Vaňkovka Brno
Klíčová slova anglicky
Retail gravity model; shopping habits; shopping centre; Vaňkovka Gallery Brno
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2015 11:22, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
The aim of this paper is to analyse, discuss and generalise the selected aspects of the retail gravity model and shopping habits of visitors to one of the most popular shopping centres in the Czech Republic, the Vaňkovka Gallery Brno. The data are obtained by means of a questionnaire survey among the centre’s visitors. Contrary to other suburban shopping centres, the size and location of the Vaňkovka Gallery with respect to the city centre and its closest competitors represent a suitable environment for researching shopping behaviour of the population in a polycentric city system.
Česky
Cílem příspěvku je na základě dotazníkového šetření mezi návštěvníky analyzovat, diskutovat a zobecnit vybrané aspekty nákupního spádu a nákupních zvyklostí návštěvníků jednoho z nejznámějších nákupních center v České republice, Galerie Vaňkovka Brno. To svou velikostí i polohou vůči městskému centru a nejbližším obchodním konkurentům vytváří na rozdíl od ostatních okrajových nákupních center vhodné podmínky pro výzkum nákupního chování populace v systému polycentrického města.
Návaznosti
IAA301670901, projekt VaV |
|