C 2009

Sociálně terapeutická dílna Café Práh

KAIPROVÁ, Martina a Věra VOJTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Sociálně terapeutická dílna Café Práh

Název česky

Sociálně terapeutická dílna Café Práh

Název anglicky

Socially Therapeutic Workshop Café Práh

Autoři

KAIPROVÁ, Martina (203 Česká republika, domácí) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Pupils. od s. 349-358, 9 s. Speciální pedagogika, 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00056529

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5033-4

Klíčová slova česky

Duševní onemocnění; psychóza; Sdružení Práh; tréninková kavárna; rehabilitace; práce; integrace; ohnisková skupiny; sebevědomí; podpora.

Klíčová slova anglicky

Psychical disease; psychosis; Association Práh; training café; retrieval; work; integration; focus group; self-confidence; support.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 3. 2012 15:21, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole představujeme výsledky kvalitativního výzkumu. Jedná se o návrhy a doporučení pro zefektivnění terapeutických účinků tréninkové kavárny Sociálně terapeutické dílny Café Práh pro lidi s psychickým onemocněním. Zpracovali jsme je na základě sběru a analýzy názorů lidí, kteří terapii podstoupili.

Anglicky

This chapter introduces the outcomes of qualitative research. There are the proposals how to increase the quality of therapy within the framework of training cafe of Social Therapeutic Workshop Práh for persons with psychical disease. These outcomes are based on the dates analysis collected out of the statements of people, who has undergone the therapy.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání