2011
Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu?
DURNOVÁ, GabrielaZákladní údaje
Originální název
Jak na výuku cizího jazyka pro specifické účely u méně tradičních oborů aneb Co když nevyučuji obchodní či právní angličtinu?
Název anglicky
Coping with the Challenge of Teaching English for “Less Common” Specific Purposes Or What If I Do Not Teach Business or Legal English?
Autoři
DURNOVÁ, Gabriela (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Sdílení zkušeností - II. konference projektu COMPACT, od s. 56-66, 10 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14640/11:00056573
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
ISBN
978-80-210-5413-4
Klíčová slova česky
anglický jazyk; speciální pedagogika; výuka; výukové materiály; e-learning; hodnocení; zpětná vazba
Klíčová slova anglicky
English language; special needs education; instruction; study materials; e-learning; assessment; feedback
Změněno: 2. 4. 2012 11:22, Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje pojetí výuky cizího jazyka pro specifické účely pro obor, který dosud nedisponuje relevantními zdroji. Koncepce stejně jako příprava jazykových kurzů je tak plně v kompetenci autorů-vyučujících. V úvodu jsou vysvětleny důvody vzniku kurzu anglického jazyka pro speciální pedagogy. Další části seznamují s hledisky, která byla zohledněna při tvorbě kurzu, s obsahem kurzu, tj. s vytvořenými výukovými materiály a e-learningovými oporami, a rovněž se zvoleným systémem testování a hodnocení. Součástí je rovněž evaluace nových výukových materiálů a organizace kurzu z pohledu studentů.
Anglicky
The paper presents a possible way of coping with the challenge of teaching ESP in a discipline that cannot benefit from a range of existing resources because no relevant resources for either teachers or students are available. The concept and the design of such a course is therefore handled solely by the lecturers who first need to succeed as "pioneer-authors". The introduction gives reasons for creating a course of English for Special Needs Educators. Next sections discuss the aspects considered at the stage of the course design, present the course syllabus and the course aims, and introduce the system of study materials and e-learning tools, as well as the adopted way of testing and assessing students’ knowledge and skills. Finally, the results of students’ feedback are also included.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/07.0442, interní kód MU |
|