ZUKALOVÁ, Hana. Specifika překonávání digitální propasti. In Konference ČPdS "Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata – ideje – realizace". 2011. ISBN 978-80-263-0046-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika překonávání digitální propasti
Název anglicky Specifics of the Digital Divide Overcoming
Autoři ZUKALOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Konference ČPdS "Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata – ideje – realizace" 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00050640
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-263-0046-5
Klíčová slova anglicky digital divide; information society; social exclusion; information and communications technologies
Změnil Změnila: Mgr. Hana Staudková, Ph.D., učo 75527. Změněno: 28. 3. 2012 20:27.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na problematiku digitální propasti. Identifikuje možné přístupy k uvažování o této nové formě sociální exkluze. Na teoretickou část navazuje kvalitativní výzkumné šetření, které na základě výpovědí respondentů identifikovalo klíčové oblasti při překonávání této nové formy sociální exkluze.
Anotace anglicky
This contribution deals with the digital divide phenomenon. It identifies possible approaches to researching this new form of social exclusion. Following the theoretic part of the theses, the qualitative research is performed, identifying respondents key motives and barriers, together with the substantial reason that affects overcoming this new form of social exclusion.
Návaznosti
GD406/09/H040, projekt VaVNázev: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
Investor: Grantová agentura ČR, Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
MUNI/21/ZUK/2011, interní kód MUNázev: Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání
Investor: Masarykova univerzita, Digitální propast mezi studenty v terciárním vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 10:13