2013
Talented Learner
BAZALOVÁ, Barbora, Růžena BLAŽKOVÁ, Otto ČAČKA, Markéta DUSÍKOVÁ, Petra HOLEŠOVSKÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Talented Learner
Název česky
Talentovaný žák
Autoři
BAZALOVÁ, Barbora, Růžena BLAŽKOVÁ, Otto ČAČKA, Markéta DUSÍKOVÁ, Petra HOLEŠOVSKÁ, Renata HORÁKOVÁ, Miroslav JANDA, Eva MACHŮ, Oldřich ŠIMONÍK, Jan ŠŤÁVA, Eva TRNOVÁ, Josef TRNA, Milena VAŇUROVÁ a Gabriela VĚCHTOVÁ
Vydání
1. vyd. Brno, 211 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
ISBN
978-80-210-5701-2
Klíčová slova česky
nadání; nadaní žáci; výzkum založený na důkazech; učitelé
Klíčová slova anglicky
giftedness; talented learners; evidence-based research; teacchers
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 9. 2017 15:21, Mgr. Martina Dvořáková
V originále
This monograph represents one of the most important research outcomes of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education (MSM 002162-2443). The focal point of research interest of the authors of the 5th research subgroup lies in the analysis of gifted and extremely gifted pupils and in the whole range of methods that can be applied by their teachers, other pupils, parents and the public. The whole body of research work manifests through the use of empirical-based methods aimed at elementary and secondary schools’ pupils and as such it is a valuable addition to the current level of inquiry.
Česky
Přítomná kolektivní monografie představuje významný dílčí badatelský výstup výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443). Úběžníkem odborného zájmu autorů 5. výzkumné podskupiny výše uvedeného projektu byla problematika vzdělávání nadaných a velmi nadaných žáků a přístupů, které vůči nim jejich učitelé, další žáci, rodiče i veřejnost zastávají. Celá odborná kniha v příspěvcích jednotlivých autorů vychází z empiricky orientovaného výzkumu zaměřeného na žáky základních a středních škol a jako taková je cenným příspěvkem ke stávajícímu řešení problematiky.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|