B 2013

Talented Learner

BAZALOVÁ, Barbora, Růžena BLAŽKOVÁ, Otto ČAČKA, Markéta DUSÍKOVÁ, Petra HOLEŠOVSKÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

Talented Learner

Název česky

Talentovaný žák

Autoři

BAZALOVÁ, Barbora, Růžena BLAŽKOVÁ, Otto ČAČKA, Markéta DUSÍKOVÁ, Petra HOLEŠOVSKÁ, Renata HORÁKOVÁ, Miroslav JANDA, Eva MACHŮ, Oldřich ŠIMONÍK, Jan ŠŤÁVA, Eva TRNOVÁ, Josef TRNA, Milena VAŇUROVÁ a Gabriela VĚCHTOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, 211 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-5701-2

Klíčová slova česky

nadání; nadaní žáci; výzkum založený na důkazech; učitelé

Klíčová slova anglicky

giftedness; talented learners; evidence-based research; teacchers

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 9. 2017 15:21, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

This monograph represents one of the most important research outcomes of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education (MSM 002162-2443). The focal point of research interest of the authors of the 5th research subgroup lies in the analysis of gifted and extremely gifted pupils and in the whole range of methods that can be applied by their teachers, other pupils, parents and the public. The whole body of research work manifests through the use of empirical-based methods aimed at elementary and secondary schools’ pupils and as such it is a valuable addition to the current level of inquiry.

Česky

Přítomná kolektivní monografie představuje významný dílčí badatelský výstup výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443). Úběžníkem odborného zájmu autorů 5. výzkumné podskupiny výše uvedeného projektu byla problematika vzdělávání nadaných a velmi nadaných žáků a přístupů, které vůči nim jejich učitelé, další žáci, rodiče i veřejnost zastávají. Celá odborná kniha v příspěvcích jednotlivých autorů vychází z empiricky orientovaného výzkumu zaměřeného na žáky základních a středních škol a jako taková je cenným příspěvkem ke stávajícímu řešení problematiky.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání