TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Hands-on experimental activities in inquiry-based science education. In Divjak S. Proceedings book of the joint international conference MPTL'16 - HSCi 2011. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenia, 2011, s. 293-298. ISBN 978-961-269-637-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hands-on experimental activities in inquiry-based science education
Název česky Hands-on experimenální aktivity v badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Ljubljana, Proceedings book of the joint international conference MPTL'16 - HSCi 2011, od s. 293-298, 6 s. 2011.
Nakladatel University of Ljubljana, Slovenia
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovinsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00056722
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-961-269-637-5
Klíčová slova česky hands-on experimenty; badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky hands-on experiments; inquiry-based science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:56.
Anotace
The paper deals with a research of the hands-on experimets used in IBSE: Inquiry-Based Science Education. Hands-on activities play a crucial role in all four levels of IBSE. The principle of IBSE is presented on a particular example of hands-on activities in the frame of European research project PROFILES. Used research method is design-based research. The core outcome is the role of hands-on activity in science education.
Anotace česky
Článek se zabývá výzkumem hands-on aktivit aplikovaných v IBSE: badatelsky orientovaném přírodovědném vzdělávání. Hands-on aktivity hrají zásadní roli ve všech čtyřech úrovních IBSE. Princip IBSE je prezentován na konkrétním příkladu hands-on aktivity v rámci evropského výzkumného projektu PROFILES. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavním výstupem výzkumu je role hands-on experimentů v přírodovědném vzdělávání.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 07:50