2010
Některé aspekty inkluzivního vzdělávání v podmínkách primárního školství
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Některé aspekty inkluzivního vzdělávání v podmínkách primárního školství
Název česky
Some of Aspects of Inclusive Education in Pre-School Education Settings
Název anglicky
Some of Aspects of Inclusive Education in Pre-School Education Settings
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School, od s. 243-252, 9 s. 2010
Nakladatel
masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00056805
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky
inkluze edukace žák se speciálními vzdělávacími potřebami inkluzivní škola kurikulum
Klíčová slova anglicky
Education Pupil with Special Educational Needs Inclusive School Curriculum
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2012 20:58, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kapitola prezentuje některé z aspektů inkluzivního vzdělávání v podmínkách České republiky. Dále se zaměřuje na stručnou charakteristiku inkluze ve světle výzkumných šetření. Úžeji popisuje výsledky výzkumného projektu realizovaného na základních školách v rámci okresu Brno – venkov.
Anglicky
The chapter presents some of Aspects of Inclusive Education in Czech Republic.Further more is focused on brief Specifications of Inclusion in terms of Research work. The attention is given to Results of Research Project, which was realized at Elementary Schools in the territory Brno Countryside.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|