C 2010

Některé aspekty inkluzivního vzdělávání v podmínkách primárního školství

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Některé aspekty inkluzivního vzdělávání v podmínkách primárního školství

Název česky

Some of Aspects of Inclusive Education in Pre-School Education Settings

Název anglicky

Some of Aspects of Inclusive Education in Pre-School Education Settings

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School, od s. 243-252, 9 s. 2010

Nakladatel

masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00056805

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5383-0

Klíčová slova česky

inkluze edukace žák se speciálními vzdělávacími potřebami inkluzivní škola kurikulum

Klíčová slova anglicky

Education Pupil with Special Educational Needs Inclusive School Curriculum

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2012 20:58, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje některé z aspektů inkluzivního vzdělávání v podmínkách České republiky. Dále se zaměřuje na stručnou charakteristiku inkluze ve světle výzkumných šetření. Úžeji popisuje výsledky výzkumného projektu realizovaného na základních školách v rámci okresu Brno – venkov.

Anglicky

The chapter presents some of Aspects of Inclusive Education in Czech Republic.Further more is focused on brief Specifications of Inclusion in terms of Research work. The attention is given to Results of Research Project, which was realized at Elementary Schools in the territory Brno Countryside.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání