ŠVOJGROVÁ, Pavla a Veronika GIRGLOVÁ. Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 127-133. ISBN 978-80-210-5383-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{979321, author = {Švojgrová, Pavla and Girglová, Veronika}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School.}, edition = {1.}, keywords = {pupil with impaired communication ability; supporting pupil with impaired communication ability; the Framework Educational Program; inclusive education; counselling service; psychological-pedagogic counselling cetre; special educational centre}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5383-0}, pages = {127-133}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 979321 AU - Švojgrová, Pavla - Girglová, Veronika PY - 2011 TI - Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053830 KW - pupil with impaired communication ability KW - supporting pupil with impaired communication ability KW - the Framework Educational Program KW - inclusive education KW - counselling service KW - psychological-pedagogic counselling cetre KW - special educational centre N2 - Kapitola prezentuje výzkum, který se věnuje oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření představuje první etapu širšího výzkumu, jejímž cílem je zjistit, zda a jak jsou v pilotních inkluzivních školách vzdělávání žáci s narušenou komunikační schopností. ER -
ŠVOJGROVÁ, Pavla a Veronika GIRGLOVÁ. Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~127-133. ISBN~978-80-210-5383-0.
|