ŠVOJGROVÁ, Pavla a Veronika GIRGLOVÁ. Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 127-133. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Název česky Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Název anglicky Pupils with impaired communication ability in inclusive primary school
Autoři ŠVOJGROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) a Veronika GIRGLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. od s. 127-133, 7 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00056808
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky žák s narušenou komunikační schopností; podpora žáka s narušenou komunikační schopností; Rámcový vzdělávací program; inkluzivní vzdělávání; poradenské služby; pedagogicko psychologická poradna; speciálně pedagogické centrum
Klíčová slova anglicky pupil with impaired communication ability; supporting pupil with impaired communication ability; the Framework Educational Program; inclusive education; counselling service; psychological-pedagogic counselling cetre; special educational centre
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D., učo 92903. Změněno: 12. 4. 2012 11:42.
Anotace
Kapitola prezentuje výzkum, který se věnuje oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření představuje první etapu širšího výzkumu, jejímž cílem je zjistit, zda a jak jsou v pilotních inkluzivních školách vzdělávání žáci s narušenou komunikační schopností.
Anotace anglicky
Chapter presents research that addresses the education of pupils with impaired communication ability in an inclusive elementary schools in South Moravia region and Vysočina region. The research represents the first stage of a wider research aimed to determine whether and how the pilot inclusive school educates pupils with impaired communication ability.
VytisknoutZobrazeno: 17. 6. 2024 08:04