C 2011

Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy

ŠVOJGROVÁ, Pavla a Veronika GIRGLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy

Název česky

Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy

Název anglicky

Pupils with impaired communication ability in inclusive primary school

Autoři

ŠVOJGROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) a Veronika GIRGLOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. od s. 127-133, 7 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00056808

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5383-0

Klíčová slova česky

žák s narušenou komunikační schopností; podpora žáka s narušenou komunikační schopností; Rámcový vzdělávací program; inkluzivní vzdělávání; poradenské služby; pedagogicko psychologická poradna; speciálně pedagogické centrum

Klíčová slova anglicky

pupil with impaired communication ability; supporting pupil with impaired communication ability; the Framework Educational Program; inclusive education; counselling service; psychological-pedagogic counselling cetre; special educational centre

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 4. 2012 11:42, PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje výzkum, který se věnuje oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření představuje první etapu širšího výzkumu, jejímž cílem je zjistit, zda a jak jsou v pilotních inkluzivních školách vzdělávání žáci s narušenou komunikační schopností.

Anglicky

Chapter presents research that addresses the education of pupils with impaired communication ability in an inclusive elementary schools in South Moravia region and Vysočina region. The research represents the first stage of a wider research aimed to determine whether and how the pilot inclusive school educates pupils with impaired communication ability.