2011
Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
ŠVOJGROVÁ, Pavla a Veronika GIRGLOVÁZákladní údaje
Originální název
Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Název česky
Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Název anglicky
Pupils with impaired communication ability in inclusive primary school
Autoři
ŠVOJGROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) a Veronika GIRGLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. od s. 127-133, 7 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00056808
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky
žák s narušenou komunikační schopností; podpora žáka s narušenou komunikační schopností; Rámcový vzdělávací program; inkluzivní vzdělávání; poradenské služby; pedagogicko psychologická poradna; speciálně pedagogické centrum
Klíčová slova anglicky
pupil with impaired communication ability; supporting pupil with impaired communication ability; the Framework Educational Program; inclusive education; counselling service; psychological-pedagogic counselling cetre; special educational centre
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 4. 2012 11:42, PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
V originále
Kapitola prezentuje výzkum, který se věnuje oblasti vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivních základních škol v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření představuje první etapu širšího výzkumu, jejímž cílem je zjistit, zda a jak jsou v pilotních inkluzivních školách vzdělávání žáci s narušenou komunikační schopností.
Anglicky
Chapter presents research that addresses the education of pupils with impaired communication ability in an inclusive elementary schools in South Moravia region and Vysočina region. The research represents the first stage of a wider research aimed to determine whether and how the pilot inclusive school educates pupils with impaired communication ability.