VACEK, Patrik. Herní gramotnost jako specifická kompetence: Stručně k výzkumné relevanci aktuální problematiky. In Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 195-199. ISBN 978-80-210-5561-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{979327, author = {Vacek, Patrik}, address = {Brno}, booktitle = {Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl.}, keywords = {game literacy, computer games, education, media}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5561-2}, pages = {195-199}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Herní gramotnost jako specifická kompetence: Stručně k výzkumné relevanci aktuální problematiky}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 979327 AU - Vacek, Patrik PY - 2011 TI - Herní gramotnost jako specifická kompetence: Stručně k výzkumné relevanci aktuální problematiky PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021055612 KW - game literacy, computer games, education, media N2 - Příspěvek usiluje o vymezení herní gramotnosti jako svého druhu specifické kompetence a naznačuje možnosti využití počítačových her ve vzdělávání a výchově. ER -
VACEK, Patrik. Herní gramotnost jako specifická kompetence: Stručně k výzkumné relevanci aktuální problematiky. In \textit{Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl.}. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~195-199. ISBN~978-80-210-5561-2.
|