STOJAN, Mojmír. Portfolio of the Aspects of Traffic Safety Education at School and in the Family with Affinity to Traffic Pedagogy. In Řehulka, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21 Health Literacy Through Education. první vydání. Brno: Masaryk University, 2011, s. 169-181. ISBN 978-80-210-5720-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Portfolio of the Aspects of Traffic Safety Education at School and in the Family with Affinity to Traffic Pedagogy
Název česky Portfolio aspektů dopravní výchovy ve škole a v rodině s afinitou k dopravní pedagogice
Autoři STOJAN, Mojmír (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první vydání. Brno, SCHOOL AND HEALTH 21 Health Literacy Through Education, od s. 169-181, 13 s. 2011.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00056815
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5720-3
Klíčová slova česky dopravní výchova; základní škola; rodina; dopravní pedagogika
Klíčová slova anglicky traffic education; elementary school; family; traffic pedagogy
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 12. 4. 2012 13:10.
Anotace
The analytical view of th holistic issues of traffic education for school age children and youth, including secondary school students may determine, in the specific crucial areas, a number of detailed and fragmented aspects forming together a logically coherent portfolio. Examining the content of these aspects and their interaction is a vital part of the efforts to find an effective didactic model of implementing the content of this pedagogical sub-discipline. The development of the theoretical area focuses on examining characteristic features and requirements of traffic education and examining conditions under which it is executed.
Anotace česky
Při analytickém pohledu na celostní problematiku dopravní výchovy dětí a mládeže školního věku, včetně věku středoškolského, lze determinovat v jednotlivých pilířových oblastech celou řadu detailních či fragmentárních aspektů, které spolu tvoří logicky provázané portfólio. Zkoumání obsahu těchto aspektů i jejich vzájemných vztahů je nezbytnou součástí úsilí o hledání efektivního didaktického modelu realizace obsahu této dílčí pedagogické disciplíny. Rozvoj v teoretické oblasti se orientuje na zkoumání charakteristických znaků a požadavků dopravní výchovy a na zkoumání podmínek, v nichž se realizuje.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 13. 7. 2024 16:08