Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{981893, author = {Eibl, Otto and Janovský, Jozef}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {marketing; political campaign; research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5821-7}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Marketing politických kampaní}, year = {2012} }
TY - BOOK ID - 981893 AU - Eibl, Otto - Janovský, Jozef PY - 2012 TI - Marketing politických kampaní PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021058217 KW - marketing KW - political campaign KW - research N2 - Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací. Způsoby, jakými je možné informace sebrat a jak s nimi naložit (zejména z pohledu politické strany), popisuje tato publikace. Je určena primárně jako studijní podpora pro studenty kurzu POL505 Marketing politických kampaní zařazeného do projektu Politologie pro praxi (podpořeného z prostředků Evropského sociálního fondu, resp. Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost). Své publikum si ale kniha jistě najde i mimo tuto úzce vymezenou skupinu. ER -
EIBL, Otto a Jozef JANOVSKÝ. \textit{Marketing politických kampaní}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 140 s. ISBN~978-80-210-5821-7.
|