B 2012

Marketing politických kampaní

EIBL, Otto a Jozef JANOVSKÝ

Základní údaje

Originální název

Marketing politických kampaní

Název česky

Marketing politických kampaní

Název anglicky

Marketing of Political Campaigns

Vydání

1. vyd. Brno, 140 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50601 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-210-5821-7

Klíčová slova česky

marketing; politická kampaň; výzkum

Klíčová slova anglicky

marketing; political campaign; research

Štítky

Změněno: 29. 5. 2012 15:01, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací. Způsoby, jakými je možné informace sebrat a jak s nimi naložit (zejména z pohledu politické strany), popisuje tato publikace. Je určena primárně jako studijní podpora pro studenty kurzu POL505 Marketing politických kampaní zařazeného do projektu Politologie pro praxi (podpořeného z prostředků Evropského sociálního fondu, resp. Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost). Své publikum si ale kniha jistě najde i mimo tuto úzce vymezenou skupinu.

Anglicky

Marketing tools and techniques are more often and frequently deployed in the political world. With their help political parties are able to identify the most salient issues and offer voters with unique party solutions. It is obvious that gathering data and information exchange between political parties and voters plays the crucial role. This book describes the basic knowledge of how information can be gathered and how to use it (mainly) for the political party’s benefit. Although the book is primarily intended for the students of the course POL505 Marketing of Political Campaigns (part of the Political Science for Praxis Project supported by European Social Fund...), it can be useful for anyone interested in political marketing.