ONDREJOVÁ, Dana. The Role of Comparative Advertising in Business and Marketing. In Advances in Business-Related Scientific Research Conference 2012. 2012. ISBN 978-961-92917-3-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Role of Comparative Advertising in Business and Marketing
Autoři ONDREJOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Advances in Business-Related Scientific Research Conference 2012, 2012.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/12:00059975
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 978-961-92917-3-3
Klíčová slova česky reklama marketing Soudní dvůr EU nekalá soutěž srovnávací reklama
Klíčová slova anglicky advertising marketing European Court of Justice unfair competition comparative advertising
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 5. 4. 2013 09:18.
Anotace
The contribution deals with the comparative advertising in Czech and European law and in the decision-making of European Court of Justice and praxis
Anotace česky
Příspěvek se zabývá srovnávací reklamou v českém a evropském právu a rozhodovací praxí Soudního dvora EU a praktickými příklady
VytisknoutZobrazeno: 15. 5. 2024 03:57