2012
Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments
Název česky
Vliv konektivismu na přírodovědné vzdělávání s důrazem na experimenty
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Lyon, France, E-book proceedings of the ESERA 2011 conference: Science Learning and Citizenship. Part 4. od s. 83-89, 7 s. 2012
Nakladatel
European Science Education Research Association
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Francie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00060019
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-9963-700-44-8
Klíčová slova česky
konektivismus; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů
Klíčová slova anglicky
connectivism; science education; teacher training
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:47, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
The paper presents research results of connectivistic influence on science education with emphasis on experiments. Implementation of science experiments is also strongly influenced by ICT. This study describes a research which focussed on the following issues: identification of connectivistic factors and determination of the extending of their influence on science education; creation of connectivistic educational tools and techniques and implementation into science teaching/learning and science teachers training.
Česky
Článek prezentuje výzkumné výsledky vlivu konektivismu na přírodovědné vzdělávání s důrazem na experimenty. Implementace přírodovědných experimentů silně závisí na ICT. Tato studie popisuje výzkum, který je zaměřen na: identifikaci konektivistických faktorů a stanovení jejich vlivu na přírodovědné vzdělávání; tvorbu konektivistických vzdělávacích nástrojů a technik a jejich implementaci do přírodovědné výuky a přípravy učitelů.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|