D 2012

Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Influence of connectivism on science education with emphasis on experiments

Název česky

Vliv konektivismu na přírodovědné vzdělávání s důrazem na experimenty

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Lyon, France, E-book proceedings of the ESERA 2011 conference: Science Learning and Citizenship. Part 4. od s. 83-89, 7 s. 2012

Nakladatel

European Science Education Research Association

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Francie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00060019

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-9963-700-44-8

Klíčová slova česky

konektivismus; přírodovědné vzdělávání; příprava učitelů

Klíčová slova anglicky

connectivism; science education; teacher training

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:47, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

The paper presents research results of connectivistic influence on science education with emphasis on experiments. Implementation of science experiments is also strongly influenced by ICT. This study describes a research which focussed on the following issues: identification of connectivistic factors and determination of the extending of their influence on science education; creation of connectivistic educational tools and techniques and implementation into science teaching/learning and science teachers training.

Česky

Článek prezentuje výzkumné výsledky vlivu konektivismu na přírodovědné vzdělávání s důrazem na experimenty. Implementace přírodovědných experimentů silně závisí na ICT. Tato studie popisuje výzkum, který je zaměřen na: identifikaci konektivistických faktorů a stanovení jejich vlivu na přírodovědné vzdělávání; tvorbu konektivistických vzdělávacích nástrojů a technik a jejich implementaci do přírodovědné výuky a přípravy učitelů.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

ebook-esera2011_TRNOVA-04.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru