HAVEL, Jiří. Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. In Jana Kratochvílová, Jiří Havel (eds.). Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 129-135. ISBN 978-80-210-5876-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní
Název anglicky Assessment in Teaching of Elementary Reading and Writing
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy, od s. 129-135, 7 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00060159
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5876-7
Klíčová slova česky Hodnocení; diagnostika; výuka elementárního čtení a psaní; kritéria hodnocení
Klíčová slova anglicky Evaluation; diagnostics; teaching of elementary reading and writing; evaluation criteria
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 1. 3. 2013 10:44.
Anotace
Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického výzkumu v oblasti hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. Cílem bylo zjistit, jak v dnešní době učitelé hodnotí a diagnostikují svoje žáky ve výuce elementárního čtení a psaní. Jaké volí metody, formy a kritéria pro hodnocení.
Anotace anglicky
The thesis deals some resolutions of research in area of teaching in elementary reading and writing. It includes research whose aim was to find out how teachers assess and diagnose their students in teaching elementary reading and writing. What are the appropriate methods, forms and criteria evaluation. The thesis deals some resolutions of research in area of teaching in elementary reading and writing. It includes research whose aim was to find out how teachers assess and diagnose their students in teaching elementary reading and writing. What are the appropriate methods, forms and criteria evaluation.
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 18:20