2012
Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní
HAVEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní
Název anglicky
Assessment in Teaching of Elementary Reading and Writing
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy, od s. 129-135, 7 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00060159
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5876-7
Klíčová slova česky
Hodnocení; diagnostika; výuka elementárního čtení a psaní; kritéria hodnocení
Klíčová slova anglicky
Evaluation; diagnostics; teaching of elementary reading and writing; evaluation criteria
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2013 10:44, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší vybrané výsledky empirického výzkumu v oblasti hodnocení ve výuce elementárního čtení a psaní. Cílem bylo zjistit, jak v dnešní době učitelé hodnotí a diagnostikují svoje žáky ve výuce elementárního čtení a psaní. Jaké volí metody, formy a kritéria pro hodnocení.
Anglicky
The thesis deals some resolutions of research in area of teaching in elementary reading and writing. It includes research whose aim was to find out how teachers assess and diagnose their students in teaching elementary reading and writing. What are the appropriate methods, forms and criteria evaluation. The thesis deals some resolutions of research in area of teaching in elementary reading and writing. It includes research whose aim was to find out how teachers assess and diagnose their students in teaching elementary reading and writing. What are the appropriate methods, forms and criteria evaluation.