KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Pojetí komplexního rozvíjejícího hodnocení žáků. In Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pojetí komplexního rozvíjejícího hodnocení žáků
Název anglicky Concept of a comprehensive and developing assessment of pupils
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Vydání Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání - aktuální otázky, perspektivy a výzvy, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Škola; učitel; žák;hodnocení; sebehodnocení, rozvoj žáka
Klíčová slova anglicky School; teacher; pupil; assessment; self-assessment; pupil developement
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 1. 3. 2013 18:11.
Anotace
Na přednášce PdF MU Brno byl představen model komplexního rozvíjejícího hodnocení, které počítá s aktivní účastí učitele i žáka při hodnocení výsledků žáka i procesu jeho učení. Byly definovány charaketristické znaky systému podporujícího komplexní rozvíjející hodnocení.
Anotace anglicky
By the lecture at dhe Departmant of Education MU Brno was introduced model of developing and comprehensive evaluation that allows for active participation of teachers and pupils in the evaluation process and outcomes of a pupil's learning. Were defined the characteristic features of developing and comprehensive system to support pupil evaluation.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 08:38