2012
The school: On organisational, interpersonal and individual dimensions of organisational learning
POL, Milan, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
The school: On organisational, interpersonal and individual dimensions of organisational learning
Název česky
Škola: K organizačním, interpersonální a individuální dimenzi organizačního učení
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí), Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1 st edition. Innsbruck, Decoding the meanings of learning at work in Asia and Europe, od s. 95-106, 12 s. 2012
Nakladatel
Universität Innsbruck
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/12:00057453
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-3-902811-55-4
Klíčová slova česky
organizační učení; škola; interpersonální učení; individuální učení; výzkum
Klíčová slova anglicky
organisational learning; school; interpersonal learning; individual learning; research
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2013 08:33, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
In this paper we present some results of an intermediate stage of the research project, Leadership in the Processes of Organisational Learning in Schools. Empirical research in primary schools was initiated during this stage. Its aim is to identify organisational learning in schools and to establish an overview of the stimuli and barriers to organisational learning. The case study was chosen as the research design of this quality-oriented stage of the project. The results of the first two case studies are discussed in detail.
Česky
V tomto článku prezentujeme některé výsledky aktuální fáze výzkumného projektu o vedení v procesu organizačního učení ve školách. Zmíněná fáze empirického výzkumu v základních školách byla naplánována s cílem identifikovat organizační učení ve školách a vytvořit přehled o stimulech a překážkách organizačního učení. Coby výzkumný design byla v kvalitativně orientované fázi výzkumu vybrána případová studie. Výsledky prvních dvou případových studií jsou detailněji diskutovány.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaV |
|