C 2012

The school: On organisational, interpersonal and individual dimensions of organisational learning

POL, Milan, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

The school: On organisational, interpersonal and individual dimensions of organisational learning

Název česky

Škola: K organizačním, interpersonální a individuální dimenzi organizačního učení

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí), Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1 st edition. Innsbruck, Decoding the meanings of learning at work in Asia and Europe, od s. 95-106, 12 s. 2012

Nakladatel

Universität Innsbruck

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Rakousko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/12:00057453

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-3-902811-55-4

Klíčová slova česky

organizační učení; škola; interpersonální učení; individuální učení; výzkum

Klíčová slova anglicky

organisational learning; school; interpersonal learning; individual learning; research

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 4. 2013 08:33, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

In this paper we present some results of an intermediate stage of the research project, Leadership in the Processes of Organisational Learning in Schools. Empirical research in primary schools was initiated during this stage. Its aim is to identify organisational learning in schools and to establish an overview of the stimuli and barriers to organisational learning. The case study was chosen as the research design of this quality-oriented stage of the project. The results of the first two case studies are discussed in detail.

Česky

V tomto článku prezentujeme některé výsledky aktuální fáze výzkumného projektu o vedení v procesu organizačního učení ve školách. Zmíněná fáze empirického výzkumu v základních školách byla naplánována s cílem identifikovat organizační učení ve školách a vytvořit přehled o stimulech a překážkách organizačního učení. Coby výzkumný design byla v kvalitativně orientované fázi výzkumu vybrána případová studie. Výsledky prvních dvou případových studií jsou detailněji diskutovány.

Návaznosti

GAP407/10/1197, projekt VaV
Název: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole

Přiložené soubory