POL, Milan, Petr NOVOTNÝ, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ a Lenka HLOUŠKOVÁ. The school: On organisational, interpersonal and individual dimensions of organisational learning. In Chisholm, Lynne; Lunardon, Katharina; Ostendorf Annette; Pasqualoni, Pier Paolo. Decoding the meanings of learning at work in Asia and Europe. 1 st edition. Innsbruck: Universität Innsbruck, 2012, s. 95-106. ISBN 978-3-902811-55-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The school: On organisational, interpersonal and individual dimensions of organisational learning
Název česky Škola: K organizačním, interpersonální a individuální dimenzi organizačního učení
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí), Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1 st edition. Innsbruck, Decoding the meanings of learning at work in Asia and Europe, od s. 95-106, 12 s. 2012.
Nakladatel Universität Innsbruck
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00057453
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-3-902811-55-4
Klíčová slova česky organizační učení; škola; interpersonální učení; individuální učení; výzkum
Klíčová slova anglicky organisational learning; school; interpersonal learning; individual learning; research
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 13. 4. 2013 08:33.
Anotace
In this paper we present some results of an intermediate stage of the research project, Leadership in the Processes of Organisational Learning in Schools. Empirical research in primary schools was initiated during this stage. Its aim is to identify organisational learning in schools and to establish an overview of the stimuli and barriers to organisational learning. The case study was chosen as the research design of this quality-oriented stage of the project. The results of the first two case studies are discussed in detail.
Anotace česky
V tomto článku prezentujeme některé výsledky aktuální fáze výzkumného projektu o vedení v procesu organizačního učení ve školách. Zmíněná fáze empirického výzkumu v základních školách byla naplánována s cílem identifikovat organizační učení ve školách a vytvořit přehled o stimulech a překážkách organizačního učení. Coby výzkumný design byla v kvalitativně orientované fázi výzkumu vybrána případová studie. Výsledky prvních dvou případových studií jsou detailněji diskutovány.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaVNázev: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole
VytisknoutZobrazeno: 30. 8. 2024 21:34