2012
Videoconferencing for Students of Law
HRADILOVÁ, Alena, Barbora CHOVANCOVÁ a Kirby VINCENTZákladní údaje
Originální název
Videoconferencing for Students of Law
Název česky
Videokonference pro studenty práva
Autoři
HRADILOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí), Barbora CHOVANCOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Kirby VINCENT (124 Kanada)
Vydání
1. vyd. Brno, 8 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14640/12:00060333
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
ISBN
978-80-210-5767-8
Klíčová slova česky
videokonference; učební materiály; právní angličtina
Klíčová slova anglicky
videoconferencing; teaching materials; legal English; debating; cultural differences
Štítky
Změněno: 21. 4. 2014 22:14, Mgr. Alena Hradilová, Ph.D.
V originále
Masaryk University Language Centre offers an optional course - Videoconferencing for Students of Law. Second year students are given an opportunity to communicate with their colleagues in Helsinki, Finland, Aberystwyth, Wales, UK and other countries on professional topics. They give professional presentations on a topic of their choice, negotiate cases and take part in a mock trial. Before they are ready to fulfill the final task, we prepare them for the difficulties and obstacles videoconferencing can present to an inexperienced user. The aim of this booklet is to share exercises we have developed to help them perform well in communicating via videoconferencing.
Česky
Centrum jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity v Brně nabízí jako alternativu k běžné výuce odborné angličtiny kurz videokonferenčních dovedností pro studenty práva, v rámci kterého dostanou studenti druhého ročníku Právnické fakulty příležitost komunikace se svými kolegy z finských Helsinek, velšského Aberystwyth a z jiných zemí. Ve společných hodinách studenti prezentují vybraná odborná témata, pokusí se urovnat občanskoprávní spor a na závěr se zúčastní simulovaného soudního procesu. Aby byli studenti dostatečně připraveni na závěrečný úkol, jsou postupně školeni v umění řešit a překonávat různé obtíže a překážky, které může používání videokonferenčních technologií před nezkušené uživatele postavit. Cílem tohoto leporela je představení cvičení, která byla vyvinuta, aby napomohla studentům dobře obstát při videokonferenčním způsobu komunikace.