D 2012

Inquiry-Based Science Education in Science and Technology Education as a Connectivist Method

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Inquiry-Based Science Education in Science and Technology Education as a Connectivist Method

Název česky

Badatelsky orientované přírovědné vzdělávání v přírodovědném a technickém vzdělávání jako konektivistická metoda

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Samos, Greece, Proceedings of the 8th International Conference on Education, od s. 831-837, 7 s. 2012

Nakladatel

Research and Training Institute of East Aegean, Greece

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Řecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00060368

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-618-5009-05-2

ISSN

Klíčová slova česky

konektivismus; badatelsky zaměřené přírodovědné vzdělávání; metoda; přírodovědné a technické vzdělávání

Klíčová slova anglicky

connectivism; inquiry-based science education; method; science and technology education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:48, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

The result of the innovative pedagogical research is the inquiry-based science education, which should improve the negative attitude towards science education. A reaction to the new learning style of the Net Generation is connectivism as a new pedagogical theory. The efficiency of inquiry-based science education may be increased by the implementation of connectivist elements. This study presents specific examples of connectivist applications in inquiry-based science education.

Česky

Výsledkem inovativního pedagogického výzkumu je IBSE, které by mělo omezit negativní přístup k přírodovědnému vzdělávání. Reakcí na nový učební styl NET generace je konektivismus jako nová pedagogická teorie. Efektivita IBSE může být posílena implementací konektivistických prvků. Tato studie přináší příklady konektivistických aplikací do IBSE.

Návaznosti

266589, interní kód MU
Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce

Přiložené soubory

INQUIRY-BASED_SCIENCE_EDUCATION_IN_SCIENCE_AND_TECHNOLOGY_EDUCATION_AS_A_CONNECTIVIST_METHOD_Trna_Trnova_CZ.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru