TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA. Development of Science and Technology Gifted Students through Inquiry-Based Science Education. In Research and Training Institute of the East Aegean (INEAG), Greece. Proceedings of the 8th International Conference on Education. Samos, Greece: Research and Training Institute of East Aegean, Greece, 2012, s. 838-844. ISBN 978-618-5009-05-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Development of Science and Technology Gifted Students through Inquiry-Based Science Education
Název česky Rozvoj přírovědně a technicky nadaných studentů pomocí badatelsky orientovaného přírovědného vzdělávání
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Samos, Greece, Proceedings of the 8th International Conference on Education, od s. 838-844, 7 s. 2012.
Nakladatel Research and Training Institute of East Aegean, Greece
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Řecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00060370
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-618-5009-05-2
ISSN 1792-3867
Klíčová slova česky nadání; badatelsky zaměřené přírodovědné vzdělávání; přírodovědné a technické vzdělávání
Klíčová slova anglicky giftednees; inquiry-based science education; science and technology education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:45.
Anotace
It is necessary to look for innovative educational methods that will increase motivation and development of gifted students. IBSE seems to be thist method. Use of IBSE allows teachers to discover hidden giftedness in students. This approach matches needs of gifted students, because it corresponds with their behaviour. We have carried out design-based research of IBSE method at 30 schools. Our results confirmed that IBSE is an effective method. It is necessary to spread our design-based research results of IBSE method with teachers and develop teaching/learning materials.
Anotace česky
Je třeba nalézt inovativní vzdělávací metody, které zvýší motivaci a rozvoj nadaných studentů. IBSE se jeví touto metodou. Užití IBSE dovoluje učiteli objevit skryté nadání studentů. Tento přístup uspokojuje potřeby nadaných studentů, protože odpovídá jejich chování. Realizovali jsme design-based výzkum IBSE metody na 30 školách. Výsledky našeho výzkumu potvrdily, že IBSE je efektivní metoda. Je třeba rozšířit výstupy našeho design-based výzkumu IBSE metody mezi učiteli a vytvořit pro ně výukové materiály.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 2. 10. 2024 04:55