2012
Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing
SEDLÁČKOVÁ, JitkaZákladní údaje
Originální název
Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing
Název česky
Čtenářské dovednosti ve výuce angličtiny u neslyšících/nedoslýchavých
Název anglicky
Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing
Autoři
Vydání
Metodologický seminář k výuce angličtiny pro neslyšící, 2012
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Klíčová slova česky
čtenářské dovednosti, výuka anglického jazyka, čtení s porozuměním
Klíčová slova anglicky
reading skills, reading comprehension, English language teaching
Změněno: 11. 7. 2012 23:52, Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
V originále
The paper deals with the importance of reaing comprehension achievement in tertiary education and the possibility of the development of reaing comprehension of deaf students of English as a Foreign Language on the tertiary level of education.
Česky
Příspěvek se zabývá významem čtení s porozuměním a možností rozvoje čtení s porozuměním u neslyšících studentů anglického jazyka jako cizího jazyka na terciární úrovni vzdělávávní.