k 2012

Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing

SEDLÁČKOVÁ, Jitka

Základní údaje

Originální název

Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing

Název česky

Čtenářské dovednosti ve výuce angličtiny u neslyšících/nedoslýchavých

Název anglicky

Reading skills in English language classroom for deaf/hard-of-hearing

Vydání

Metodologický seminář k výuce angličtiny pro neslyšící, 2012

Další údaje

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Klíčová slova česky

čtenářské dovednosti, výuka anglického jazyka, čtení s porozuměním

Klíčová slova anglicky

reading skills, reading comprehension, English language teaching
Změněno: 11. 7. 2012 23:52, Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper deals with the importance of reaing comprehension achievement in tertiary education and the possibility of the development of reaing comprehension of deaf students of English as a Foreign Language on the tertiary level of education.

Česky

Příspěvek se zabývá významem čtení s porozuměním a možností rozvoje čtení s porozuměním u neslyšících studentů anglického jazyka jako cizího jazyka na terciární úrovni vzdělávávní.