D 2012

Using data-driven method in teaching Czech as a foreign language

VALIŠOVÁ, Pavlína a Klára OSOLSOBĚ

Základní údaje

Originální název

Using data-driven method in teaching Czech as a foreign language

Autoři

VALIŠOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, domácí) a Klára OSOLSOBĚ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1st ed. Brno, Input, process and product : development in teaching and language corpora, od s. 183-194, 12 s. 2012

Nakladatel

Masaryk University Press

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/12:00067435

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-210-5896-5

Klíčová slova česky

korpus; výuka češtiny jako cizího jazyka

Klíčová slova anglicky

corpus; language teaching; linguistics

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2014 12:08, doc. PhDr. Klára Osolsobě, Dr.

Anotace

V originále

The aim of this paper is to illustrate how the Czech National Corpus (CNC) is used for teaching the Czech language. More specifically, it explains how the use of a data-driven method in teaching Czech differs from teaching English or other analytical languages.

Česky

Cílem článku je ukázat jak se liší využití metody DDL v češtině a angličtině.

Návaznosti

MUNI/A/0882/2010, interní kód MU
Název: Čeština v jednotě synchronie a diachronie – 2011
Investor: Masarykova univerzita, Čeština v jednotě synchronie a diachronie – 2011, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty