s 2012

Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média

ČUŘÍK, Jaroslav

Základní údaje

Originální název

Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média

Název anglicky

New Trends in Media I : online media and the press

Vydání

1. vyd. Brno, 240 s. 2012

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

Písemnictví, masmedia, audiovize

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-210-5825-5

Klíčová slova česky

online žurnalistika; tištěná média; zpravodajství; publicistika; feature; story; news feature; korektura; mediální právo; novinářská etika; redakce; konvergence; multimediální novinář; inovace výuky

Klíčová slova anglicky

online journalism; print media; news; journalism; feature; story; news feature; proofreading; media law; journalistic ethics; newsroom; convergence; multimedia journalist; innovating journalist education

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2013 19:42, Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.

Anotace

V originále

„Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média“ (editor Jaroslav Čuřík) jsou odbornou recenzovanou publikací určenou především pro vysokoškolské studenty žurnalistiky, případně studenty oboru na vyšších odborných školách a jiné zájemce o žurnalistiku včetně novinářů z praxe. Publikace nabízí základní přehled o žurnalistických postupech v online a tištěných médiích především optikou nových trendů v médiích.

Anglicky

“New Trends in Media I : online media and the press” (edit. Jaroslav Čuřík) is scholarly peer-reviewed publication. Its target group is mainly journalism students on universities or on colleges, media professionals or general public interested in journalism. The publication offers an overview of journalism practice in online and print media with an emphasis on new trend in media.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/07.0458, interní kód MU
Název: Inovace výuky na FSS MU - Katedra žurnalistiky (Akronym: Inovace pro praxi - žurnalistika)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace výuky na FSS MU - Katedra žurnalistiky, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání

Přiložené soubory