2012
Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média
ČUŘÍK, JaroslavZákladní údaje
Originální název
Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média
Název anglicky
New Trends in Media I : online media and the press
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 240 s. 2012
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-210-5825-5
Klíčová slova česky
online žurnalistika; tištěná média; zpravodajství; publicistika; feature; story; news feature; korektura; mediální právo; novinářská etika; redakce; konvergence; multimediální novinář; inovace výuky
Klíčová slova anglicky
online journalism; print media; news; journalism; feature; story; news feature; proofreading; media law; journalistic ethics; newsroom; convergence; multimedia journalist; innovating journalist education
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2013 19:42, Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
V originále
„Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média“ (editor Jaroslav Čuřík) jsou odbornou recenzovanou publikací určenou především pro vysokoškolské studenty žurnalistiky, případně studenty oboru na vyšších odborných školách a jiné zájemce o žurnalistiku včetně novinářů z praxe. Publikace nabízí základní přehled o žurnalistických postupech v online a tištěných médiích především optikou nových trendů v médiích.
Anglicky
“New Trends in Media I : online media and the press” (edit. Jaroslav Čuřík) is scholarly peer-reviewed publication. Its target group is mainly journalism students on universities or on colleges, media professionals or general public interested in journalism. The publication offers an overview of journalism practice in online and print media with an emphasis on new trend in media.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/07.0458, interní kód MU |
|