2012
Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training
TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Jiří ŠIBORZákladní údaje
Originální název
Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training
Název česky
Implementování Inquiry-based Science Education do přípravy přírodovědných učitelů
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jiří ŠIBOR (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Ankara, Turkey, ICONTE- 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, od s. 609-619, 11 s. 2012
Nakladatel
Pegem Academy Publishing, Ankara, Turkey
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Turecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00060497
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-605-364-273-2
Klíčová slova česky
badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání; experimenty; motivace; příprava přírodovědných učitelů
Klíčová slova anglicky
inquiry-based science education; experiments; motivation; science teachers' training
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:46, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Inquire based science education (IBSE) is considered the basic upgrade of science education. IBSE and experiments applications have to be implemented into pre-service and especially in-service science teachers' training. We present the first research outcomes of the implementation of IBSE into science teachers’ training. Research is carried out in the framework of the European project “Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science” (PROFILES, 7FP). Used research method is design-based research.
Česky
IBSE je pokládáno za základní inovaci přírodovědného vzdělávání. IBSE a aplikace experimentů musí být implementovány do pregraduální a zejména do postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Prezentujeme první výsledky výzkumu implementace IBSE do pregraduální a zejména postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Výzkum probíhá v rámci evropského projektu “Profesní reflexně-orientované zaměření na badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání” (PROFILES, 7FP). Použitá výzkumná metoda je design-based research.
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|