D 2012

Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training

TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Jiří ŠIBOR

Základní údaje

Originální název

Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training

Název česky

Implementování Inquiry-based Science Education do přípravy přírodovědných učitelů

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jiří ŠIBOR (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Ankara, Turkey, ICONTE- 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, od s. 609-619, 11 s. 2012

Nakladatel

Pegem Academy Publishing, Ankara, Turkey

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Turecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00060497

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-605-364-273-2

Klíčová slova česky

badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání; experimenty; motivace; příprava přírodovědných učitelů

Klíčová slova anglicky

inquiry-based science education; experiments; motivation; science teachers' training

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2017 08:46, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

Inquire based science education (IBSE) is considered the basic upgrade of science education. IBSE and experiments applications have to be implemented into pre-service and especially in-service science teachers' training. We present the first research outcomes of the implementation of IBSE into science teachers’ training. Research is carried out in the framework of the European project “Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science” (PROFILES, 7FP). Used research method is design-based research.

Česky

IBSE je pokládáno za základní inovaci přírodovědného vzdělávání. IBSE a aplikace experimentů musí být implementovány do pregraduální a zejména do postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Prezentujeme první výsledky výzkumu implementace IBSE do pregraduální a zejména postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Výzkum probíhá v rámci evropského projektu “Profesní reflexně-orientované zaměření na badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání” (PROFILES, 7FP). Použitá výzkumná metoda je design-based research.

Návaznosti

266589, interní kód MU
Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce

Přiložené soubory

IMPLEMENTATION_OF_INQUIRY-BASED_SCIENCE_EDUCATION_IN_SCIENCE_TEACHER_TRAINING.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru