TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Jiří ŠIBOR. Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training. Online. In ICONTE- 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications. Ankara, Turkey: Pegem Academy Publishing, Ankara, Turkey, 2012, s. 609-619. ISBN 978-605-364-273-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementation of Inquiry-based Science Education into Science Teachers' Training
Název česky Implementování Inquiry-based Science Education do přípravy přírodovědných učitelů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jiří ŠIBOR (203 Česká republika, domácí).
Vydání Ankara, Turkey, ICONTE- 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, od s. 609-619, 11 s. 2012.
Nakladatel Pegem Academy Publishing, Ankara, Turkey
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00060497
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-605-364-273-2
Klíčová slova česky badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání; experimenty; motivace; příprava přírodovědných učitelů
Klíčová slova anglicky inquiry-based science education; experiments; motivation; science teachers' training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 08:46.
Anotace
Inquire based science education (IBSE) is considered the basic upgrade of science education. IBSE and experiments applications have to be implemented into pre-service and especially in-service science teachers' training. We present the first research outcomes of the implementation of IBSE into science teachers’ training. Research is carried out in the framework of the European project “Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science” (PROFILES, 7FP). Used research method is design-based research.
Anotace česky
IBSE je pokládáno za základní inovaci přírodovědného vzdělávání. IBSE a aplikace experimentů musí být implementovány do pregraduální a zejména do postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Prezentujeme první výsledky výzkumu implementace IBSE do pregraduální a zejména postgraduální přípravy přírodovědných učitelů. Výzkum probíhá v rámci evropského projektu “Profesní reflexně-orientované zaměření na badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání” (PROFILES, 7FP). Použitá výzkumná metoda je design-based research.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 15. 6. 2024 18:11