Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{990836, author = {Pešková, Karolína}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-2-243}, keywords = {visuals; teaching culture; German language textbooks; system of categories; curriculum}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Vizuální prostředky pro výuku reálií: výsledky analýzy učebnic němčiny}, url = {http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2012/PedOr12_2_Vizualni_Peskova.pdf}, volume = {22}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 990836 AU - Pešková, Karolína PY - 2012 TI - Vizuální prostředky pro výuku reálií: výsledky analýzy učebnic němčiny JF - Pedagogická orientace VL - 22 IS - 2 SP - 243-265 EP - 243-265 SN - 12114669 KW - visuals KW - teaching culture KW - German language textbooks KW - system of categories KW - curriculum UR - http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2012/PedOr12_2_Vizualni_Peskova.pdf N2 - Studie představuje výsledky kvantitativní analýzy učebnic z hlediska vizuálních prostředků pro výuku reálií. Výzkumný vzorek tvořily čtyři učebnice, které jsou určeny pro výuku němčiny jako druhého cizího jazyka na 2. stupni ZŠ. Výsledky poukázaly na společné charakteristiky učebnic z hlediska výskytu typů a obsahů vizuálních prostředků. Naopak nevýraznější rozdíly mezi učebnicemi byly zaznamenány u funkcí vizuálních prostředků. V závěru studie jsou uvedeny náměty na zlepšení učebnic formulované na základě zjištění z provedené analýzy. ER -
PEŠKOVÁ, Karolína. Vizuální prostředky pro výuku reálií: výsledky analýzy učebnic němčiny. \textit{Pedagogická orientace}. 2012, roč.~22, č.~2, s.~243-265. ISSN~1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-2-243.
|