RUDA, Aleš a Eduard HOFMANN. Integrated fieldwork as a tool for geography education and teachers geographical skills development. In Müller. Experience-based geography learning. 1st. Freiburg: University of Education Freiburg, 2012, s. 130-261. ISBN 978-3-86387-202-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrated fieldwork as a tool for geography education and teachers geographical skills development
Název česky Integrovaná terénní výuka jako nástroj geografického vzdělávání a rozvoje geografických dovedností
Autoři RUDA, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí) a Eduard HOFMANN (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1st. Freiburg, Experience-based geography learning, s. 130-261, 2012.
Nakladatel University of Education Freiburg
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00060779
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-86387-202-1
Klíčová slova česky terénní výuka; geografické vzdělávání; učení se geografickému vzdělávání
Klíčová slova anglicky fieldwork; geography education;learning to teach geography
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Aleš Ruda, Ph.D., učo 111102. Změněno: 27. 3. 2013 08:49.
Anotace
Integrated fieldwork has had an important position withing geography education. Field lessons at our department are focused on specific branches of geography in which students are led to bud basic methodology how to use a fieldwork as an educational tool. This paper summarizes results of the research focused on the position of teacher as a fieldwork manager.
Anotace česky
Terénní výuka má v geografickém vzdělávání nezastupitelnou úlohu. Jednotlivé lekce jsou na našem pracoviště zaměřeny na dílčí odvětví geografie, ve kterém si studenti zkouší sestavit vlastní postup, jak takovou výuku zrealizovat. tento příspěvek pak dokumentuje výsledky šetření týkající se pozice lektora pro terénní výuku.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.10/01.0013, interní kód MUNázev: Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy (Akronym: Integrovaná přírodověda)
Investor: Jihomoravský kraj, Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy, 1.3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení
VytisknoutZobrazeno: 15. 7. 2024 17:45