2012
Integrated fieldwork as a tool for geography education and teachers geographical skills development
RUDA, Aleš a Eduard HOFMANNZákladní údaje
Originální název
Integrated fieldwork as a tool for geography education and teachers geographical skills development
Název česky
Integrovaná terénní výuka jako nástroj geografického vzdělávání a rozvoje geografických dovedností
Autoři
RUDA, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí) a Eduard HOFMANN (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1st. Freiburg, Experience-based geography learning, s. 130-261, 2012
Nakladatel
University of Education Freiburg
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00060779
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-86387-202-1
Klíčová slova česky
terénní výuka; geografické vzdělávání; učení se geografickému vzdělávání
Klíčová slova anglicky
fieldwork; geography education;learning to teach geography
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2013 08:49, doc. RNDr. Aleš Ruda, Ph.D.
V originále
Integrated fieldwork has had an important position withing geography education. Field lessons at our department are focused on specific branches of geography in which students are led to bud basic methodology how to use a fieldwork as an educational tool. This paper summarizes results of the research focused on the position of teacher as a fieldwork manager.
Česky
Terénní výuka má v geografickém vzdělávání nezastupitelnou úlohu. Jednotlivé lekce jsou na našem pracoviště zaměřeny na dílčí odvětví geografie, ve kterém si studenti zkouší sestavit vlastní postup, jak takovou výuku zrealizovat. tento příspěvek pak dokumentuje výsledky šetření týkající se pozice lektora pro terénní výuku.
Návaznosti
CZ.1.07/1.3.10/01.0013, interní kód MU |
|