C 2012

Raná intervence u dítěte s těžkým zdravotním postižením.

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Raná intervence u dítěte s těžkým zdravotním postižením.

Název česky

Raná intervence u dítěte s těžkým zdravotním postižením.

Název anglicky

Early Intervention for Children with Profound Disabilities.

Autoři

OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, Raná podpora a intervence u dětí se zdravotním postižením. Early Support and Intervention for Children with Disabilities. od s. 105-114, 10 s. 2012

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00060814

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5880-4

Klíčová slova česky

Raná intervence; dítě s těžkým zdravotním postižením; integrovaný přístup; plán podpory; metody práce; výzkum.

Klíčová slova anglicky

Early Intervention; Children with Profound Disabilities; Integrated Approach; Support Plan; Methods of Work; Research.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 3. 2013 14:29, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje moderní komplexní přístup v podpoře dětí s těžkým zdravotním postižením a jejich rodin. Zabývá se znaky integrovaného přístupu, popisuje jednotlivé fáze integrovaného přístupu a v závěru kapitoly autorka uvádí vybrané metody a formy práce u dětí s těžkým zdravotním postižením, které vychází z výzkumu autorky.

Anglicky

The chapter presents a comprehensive modern approach to supporting children with profound disabilities and their families. It deals with the characteristics of an integrated approach and describes its different stages. Concluding the chapter, the author states selected methods and forms of work in children with profound disabilities which come out from a research author.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

Přiložené soubory

Rana_podpora_a_intervence_obsah.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru
mono_opatrilova_ranna_pece_2013.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru