VOJTOVÁ, Věra, Wolf BLOEMERS a David JOHNSTONE. Pädagogische Wurzeln der Inklusion. Frank & Timme GmbH, 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pädagogische Wurzeln der Inklusion
Název česky Pedagogická východiska inkluzivního vzdělávání
Název anglicky Pedagogical Roots to Inclusion
Autoři VOJTOVÁ, Věra, Wolf BLOEMERS a David JOHNSTONE.
Vydání 2006.
Nakladatel Frank & Timme GmbH
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Ocenění vědecké a umělecké činnosti
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vzdělávání; komunikace; pedagogika; teorie; intervence; vývoj
Klíčová slova anglicky education; communication; cooperation; intervention; realtion dialogue; development; pedagogy; therapy; isolation; support; assistance; subject orientation; life situation orientation; community orienattion; self-determined life;
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 14. 9. 2012 12:08.
Anotace
Theorien und Ideen der pädagogischen Entwicklungen, welche die Inklusion in Bildung und Erziehung in Europa beeinflußt haben.
Anotace česky
Inklusivní přístupy k problematice vzdělávání dětí s postižením v pedagogických teoriích. Autoři pojali danou problematiku v historickém, evropském, mezinárodním kontextu.
Anotace anglicky
Theories and Ideas about the pedagogical processes that have influenced inclusion within the historical as well as european, international context.
VytisknoutZobrazeno: 29. 5. 2024 09:51