Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{992716, author = {Eibl, Otto and Chytilek, Roman and Matušková, Anna and Petrová, Barbora and Brtník, Radovan and Gregor, Miloš and Hrbková, Lenka and Hudáčková, Silvia and Kóňa, Oto and Králiková, Marcela and Macková, Alena and Pavlová, Eva and Škrha, Tomáš and Žižlavský, Michal}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {marketing; theories and methods; political communication}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7325-281-6}, publisher = {CDK}, title = {Teorie a metody politického marketingu}, year = {2012} }
TY - BOOK ID - 992716 AU - Eibl, Otto - Chytilek, Roman - Matušková, Anna - Petrová, Barbora - Brtník, Radovan - Gregor, Miloš - Hrbková, Lenka - Hudáčková, Silvia - Kóňa, Oto - Králiková, Marcela - Macková, Alena - Pavlová, Eva - Škrha, Tomáš - Žižlavský, Michal PY - 2012 TI - Teorie a metody politického marketingu VL - mimo edici PB - CDK CY - Brno SN - 9788073252816 KW - marketing KW - theories and methods KW - political communication N2 - První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se skrze tři tematické bloky seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. I přes své teoretické zaměření publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že "praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu. ER -
EIBL, Otto, Roman CHYTILEK, Anna MATUŠKOVÁ, Barbora PETROVÁ, Radovan BRTNÍK, Miloš GREGOR, Lenka HRBKOVÁ, Silvia HUDÁČKOVÁ, Oto KÓŇA, Marcela KRÁLIKOVÁ, Alena MACKOVÁ, Eva PAVLOVÁ, Tomáš ŠKRHA a Michal ŽIŽLAVSKÝ. \textit{Teorie a metody politického marketingu}. 1. vyd. Brno: CDK, 2012, 341 s. mimo edici. ISBN~978-80-7325-281-6.
|