2012
Teorie a metody politického marketingu
EIBL, Otto, Roman CHYTILEK, Anna MATUŠKOVÁ, Barbora PETROVÁ, Radovan BRTNÍK et. al.Základní údaje
Originální název
Teorie a metody politického marketingu
Název česky
Teorie a metody politického marketingu
Název anglicky
Theories and Methods of Political Marketing
Autoři
EIBL, Otto (203 Česká republika, domácí), Roman CHYTILEK (203 Česká republika, garant, domácí), Anna MATUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Barbora PETROVÁ (203 Česká republika, domácí), Radovan BRTNÍK (203 Česká republika, domácí), Miloš GREGOR (203 Česká republika, domácí), Lenka HRBKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Silvia HUDÁČKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Oto KÓŇA (703 Slovensko, domácí), Marcela KRÁLIKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Alena MACKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Eva PAVLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš ŠKRHA (203 Česká republika, domácí) a Michal ŽIŽLAVSKÝ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 341 s. mimo edici, 2012
Nakladatel
CDK
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50601 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14230/12:00060949
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
978-80-7325-281-6
Klíčová slova česky
marketing; metodologie; teorie; politická komunikace
Klíčová slova anglicky
marketing; theories and methods; political communication
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2013 13:27, Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
V originále
První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se skrze tři tematické bloky seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. I přes své teoretické zaměření publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že "praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.
Anglicky
First Czech comperhensive volume dealing with theories and methods of political marketing. The volume is divided into three parts, first one dealing with methods, second with aspects of marketing in political life and third one with political communication. The main focus is theoretical, however the synbiothetic character of practical marketing and academic discipline is firmly demonstrated through numerous examples and case studies which broaden the range of possible audiences of the book a lot.