B 2012

Teorie a metody politického marketingu

EIBL, Otto, Roman CHYTILEK, Anna MATUŠKOVÁ, Barbora PETROVÁ, Radovan BRTNÍK et. al.

Základní údaje

Originální název

Teorie a metody politického marketingu

Název česky

Teorie a metody politického marketingu

Název anglicky

Theories and Methods of Political Marketing

Autoři

EIBL, Otto (203 Česká republika, domácí), Roman CHYTILEK (203 Česká republika, garant, domácí), Anna MATUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Barbora PETROVÁ (203 Česká republika, domácí), Radovan BRTNÍK (203 Česká republika, domácí), Miloš GREGOR (203 Česká republika, domácí), Lenka HRBKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Silvia HUDÁČKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Oto KÓŇA (703 Slovensko, domácí), Marcela KRÁLIKOVÁ (703 Slovensko, domácí), Alena MACKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Eva PAVLOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš ŠKRHA (203 Česká republika, domácí) a Michal ŽIŽLAVSKÝ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 341 s. mimo edici, 2012

Nakladatel

CDK

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50601 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14230/12:00060949

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

ISBN

978-80-7325-281-6

Klíčová slova česky

marketing; metodologie; teorie; politická komunikace

Klíčová slova anglicky

marketing; theories and methods; political communication

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 3. 2013 13:27, Mgr. Otto Eibl, Ph.D.

Anotace

V originále

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se skrze tři tematické bloky seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. I přes své teoretické zaměření publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že "praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.

Anglicky

First Czech comperhensive volume dealing with theories and methods of political marketing. The volume is divided into three parts, first one dealing with methods, second with aspects of marketing in political life and third one with political communication. The main focus is theoretical, however the synbiothetic character of practical marketing and academic discipline is firmly demonstrated through numerous examples and case studies which broaden the range of possible audiences of the book a lot.