česky | in English
Název česky: Srovnání psychosomatických symptomů a dopingových strategií 14 - 19letých Českých studentů s a bez specifických poruch učení v zátěžových situacích
Název anglicky: A comparison of psychosomatic symptoms and coping strategies of 14- to 19-year-old Czech students with and without specific learning disabilities in stressful circumstances
angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: specific learning disabilities; coping strategies; stress; students; psychosomatic symptoms
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 2. 10. 2024 10:12.
Název anglicky: The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies
RIV/00216224:14410/23:00133591 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ďulíková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Dvořáčková, Petra (703 Slovensko, domácí) -- Dvořáková, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Egerle, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Havel, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Jurasová, Alžběta (203 Česká republika, domácí) -- Jůzová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Ryšková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Vicianová, Teresa (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Miroslav Janík, Ph.D., učo 183873. Změněno: 20. 2. 2024 14:14.
Název anglicky: The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 19. 6. 2024 12:12.
Název anglicky: The relational dimension of interprofessional collaboration in school: case studies
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; case study; relationships; teacher; teaching assistant; special educator
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 13. 5. 2024 10:55.
Název česky: Přístupy k internacionalizaci v oblasti speciální a inkluzivní pedagogiky na Pedagogické fakultě MUNI
Název anglicky: Approaches to Internationalisation in the Special and Inclusive Education at the Faculty of Education, Masaryk University
angličtina. Rakousko.
Klíčová slova anglicky: internationalization of special education; courses; experience from practice; international perspective
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D., učo 20097. Změněno: 13. 2. 2023 14:07.
Název česky: Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název anglicky: Interprofessional collaboration in school: a collection of case studies
RIV/00216224:14410/22:00128787 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Švec, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí) -- Baranová, Petra (703 Slovensko, domácí) -- Dvořáková, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Ďulíková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Egerle, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Jůzová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Paroubková, Alena (203 Česká republika, domácí) -- Veselá, Valentýna (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 1. 3. 2023 15:57.
Název česky: Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název anglicky: Interprofessional collaboration in school: a collection of case studies
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 5. 10. 2023 11:28.
Název česky: Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název anglicky: Interprofessional collaboration in school: a collection of case studies
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 29. 8. 2023 10:32.
Název česky: Psychosociální charakteristiky žáků s dvojí výjimečností v kombinaci nadání a specifických poruch učení
Název anglicky: Psychosocial characteristics of twice-exceptional students in combination of specific learning disabilities and intellectual giftedness
angličtina. Španělsko.
Klíčová slova anglicky: special educational needs, specific learning disabilities, giftedness, twice-exceptionality, psychosocial needs, behavioural disorders, emotional disorders
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Petra Dvořáčková, učo 427227. Změněno: 10. 1. 2023 15:12.
Název česky: Psychosociální charakteristiky žáků s dvojí výjimečností v kombinaci nadání a specifických poruch učení
Klíčová slova anglicky: special educational needs, specific learning disabilities, giftedness, twice-exceptionality, psychosocial needs, behavioural disorders, emotional disorders
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Petra Dvořáčková, učo 427227. Změněno: 13. 1. 2023 16:04.
Název česky: Role dobrovolníků v organizaci zaměřující se na plavání u osob se zdravotním postižením
Název anglicky: The Role of Volunteers in a Swimming Organization for Persons with Disabilities
angličtina. Švýcarsko.
Klíčová slova anglicky: leisure time physical activity; volunteering; swimming; social inclusion; disability; adapted physical activity; respite care
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 6. 12. 2022 23:25.
Název česky: Dvojí výjimečnost z pohledu zahraničních studií
Název anglicky: Twice exceptionality – cognitive giftedness in combination with specific learning disabilities in international studies
RIV: Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Baranová, Petra (703 Slovensko, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: twice exceptionality; diagnostics of twice exceptionality; cognitive giftedness; specific learning disabilities
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 29. 8. 2024 10:53.
Název česky: Spravedlivý přístup k vysokoškolskému vzdělávání pro studenty se zdravotním postižením a studenty z marginalizovaných skupin v Nepálu - EATHEN Projekt
Název anglicky: Equitable access to higher education for students with disabilities and students from marginalized groups in Nepal - EATHEN Project
angličtina. Španělsko.
Klíčová slova anglicky: Higher education; higher education institution (HEI); students with disabilities; students from marginalized groups; equitable access; Nepal; support center; support services
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 3. 2022 12:58.
Název anglicky: How do I cope? Influence of school and family stressors on students aged 14–19
Klíčová slova anglicky: stress; pubescence; adolescence; stressors of the school environment; stressors of the family environment; pupils with specific learning disabilities; coping strategies; psychohygienic habits;
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 24. 1. 2024 09:56.
Název česky: Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let
Název anglicky: How do I manage?The influence of stressors of the school and family environment on students aged 14 to 19 years
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: specific learning disabilities, psychosomatic symptoms, coping strategies, stress
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 23. 1. 2024 16:26.
Název anglicky: How do I cope? Influence of school and family stressors on students aged 14–19
Klíčová slova anglicky: stress; pubescence; adolescence; stressors of the school environment; stressors of the family environment; pupils with specific learning disabilities; coping strategies; psychohygienic habits;
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 18. 1. 2024 10:31.
Název česky: Jak to zvládám? Vliv stresorů školního a rodinného prostředí na žáky ve věku 14–19 let.
Název anglicky: How do I manage?The influence of stressors of the school and family environment on students aged 14 to 19 years
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: specific learning disabilities, psychosomatic symptoms, coping strategies, stress
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 23. 1. 2024 16:31.
Název česky: Rizika ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a strategie jejich zvládání
Název anglicky: Risks in the education of students with specific learning disabilities and coping strategies
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 25. 2. 2022 10:38.
Název česky: Stimulation of cognitive perceptual functions in preschool age as a prevention of specific learning disabilities
Název anglicky: International Conference for the Inclusion of People with Special Educational Needs - ICIPSEN 2021
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: perceptual cognitive stimulaction, preschool age, prevention, specific learning disabilities
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 20. 1. 2022 16:01.
Název česky: Problematika identifikace a diagnostiky u žáků s dvojí výjimečností
Název anglicky: The issue of identification and assessment of twice-exceptional students
angličtina. Španělsko.
Klíčová slova anglicky: special educational needs; specific learning disabilities; giftedness; identification; response to intervention; twice-exceptionality
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Petra Dvořáčková, učo 427227. Změněno: 10. 1. 2023 15:12.
Název česky: Problematika identifikace a diagnostiky u žáků s dvojí výjimečností
Název anglicky: The issue of identification and assessment of twice-exceptional students
Klíčová slova anglicky: special educational needs, specific learning disabilities, giftedness, identification, response to intervention, twice-exceptionality
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Petra Dvořáčková, učo 427227. Změněno: 13. 1. 2023 16:03.
Název česky: Sekundární příznaky zdravotního postižení z pohledu mezinárodních a tuzemských studií
Název anglicky: Secondary conditions of disability from international and national perspective
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Secondary conditions, Psychosomatic difficulties, Disability, Specific Learning Disability
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 15. 1. 2021 08:02.
Název anglicky: Here we are! Case studies in Special Education – Experience of Inclusion
RIV/00216224:14410/20:00128802 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Fialová, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bazalová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Bognerová, Iveta (203 Česká republika, domácí) -- Dlouhá, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Heislerová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Jůzová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pacltová, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Petroušková, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Řehulka, Evžen (203 Česká republika, domácí) -- Szewczyková, Sandra (203 Česká republika, domácí) -- Šedá, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Veselá, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Wernerová, Ester (203 Česká republika, domácí) -- Zaifertová, Barbora (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: case studies; special needs teacher; teacher; parents; child; pupil with special needs;
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 10. 3. 2023 11:54.
Název anglicky: Here we are! Case studies in Special Education – Experience of Inclusion
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: case studies; special needs teacher; teacher; parents; child; pupil with special needs;
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 1. 9. 2023 11:27.
Název česky: Inkluzivní vzdělávání z pohledu pedagogů
Název anglicky: Inclusive Education from the teacher´s perspective
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Inclusive Education, Teachers
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 14. 3. 2020 08:18.
Název česky: Specifika vzdělávání žáků s dvojí výjimečností na prvním stupni
Název anglicky: Specifics in education of pupils with twice exceptionality at primary school
RIV/00216224:14410/19:00113230 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Baranová, Petra (703 Slovensko, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Twice exceptionality; Pupil with Special Educational Needs; Gifted pupil; Giftidness; Specific learning disabilities; Primary school;
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D., učo 8596. Změněno: 10. 3. 2020 11:50.
Název česky: Specifika vzdělávání žáků s dvojí výjimečností na prvním stupni
Název anglicky: Specifics in education of pupils with twice exceptionality at primary school
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Twice exceptionality; Pupil with Special Educational Needs; Gifted pupil; Giftidness; Specific learning disabilities; Primary school;
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 10. 11. 2021 09:48.
Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
RIV/00216224:14410/19:00113228 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Jánská, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kristlová, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Lauková, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Malenová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Martinec, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Mátlová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Matulová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipalová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimáčková, Dita (203 Česká republika, domácí) -- Trchalíková, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Vindišová, Mária (703 Slovensko, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
Recenzováno: ano
Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 13:54.
Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:09.
Název česky: Učení zaměřené na studenta. Manuál pro vysokoškolské pedagogy
angličtina. Česká republika.
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 26. 8. 2019 10:48.
Název česky: Učení zaměřené na studenta. Manuál pro vysokoškolské pedagogy
angličtina. Česká republika.
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 26. 8. 2019 10:46.
Název česky: Učení zaměřené na studenta. Manuál pro vysokoškolské pedagogy
angličtina. Česká republika.
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2019 09:32.
Název anglicky: Reflection of Special Educational Needs in the Educational Process
RIV/00216224:14410/18:00106184 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Kopečný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Magerová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Řehulka, Evžen (203 Česká republika, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: special needs; inclusion; pupil; education; sources; support; intervention; communication
Recenzováno: ano
Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 16:34.
Název anglicky: Reflection of Special Educational Needs in the Educational Process
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: special needs; inclusion; pupil; education; sources; support; intervention; communication
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 20. 6. 2019 14:34.
Název česky: Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky: Factors influncing secondary school choice in students with specific learning disabilities
RIV/00216224:14410/17:00102146 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
Márová, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: secondary school choice; specific learning disabilities; prevocational preparation; professional orientation
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 3. 2019 09:49.
Název česky: Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky: Factors influencing secondary school choice in students with specific learning disabilities
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: special educational needs; student with specific learning disabilities; family; supportive measures; inclusive education; elementary school; secondary education; intervention; pre-vocational education; secondary school choice; professional orientation
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 3. 8. 2018 11:15.
Název česky: Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky: Factors influncing secondary school choice in students with specific learning disabilities
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: secondary school choice, specific learning disabilities, prevocational preparation, professional orientation
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 31. 12. 2017 11:22.
Název česky: Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učení.
Název anglicky: Factors influencing secondary school choice in students with specific learning disabilities
RIV/00216224:14410/17:00100330 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Márová, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: special educational needs; student with specific learning disabilities; family; supportive measures; inclusive education; elementary school; secondary education; intervention; pre-vocational education; secondary school choice; professional orientation
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 5. 2018 13:23.
Název česky: Sekundární příznaky zdravotního postižení v mezinárodních studiích
Název anglicky: Secondary symptoms of disability in international studies
RIV/00216224:14410/17:00100174 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Pančocha, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Secondary conditions; individual with disabilities; obesity; skin disease; depression
Recenzováno: ano
Změnil: prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc., učo 42604. Změněno: 21. 11. 2019 22:55.
Název česky: Udržitelnost pedagogického přístupu orientovaného na studenta - Pokročilé zdroje pro Gruzii a Čínu/ STAR Projekt
Název anglicky: Sustainable Learner-Centred Teaching - Advanced Resources for Georgia and China / STAR Project
RIV/00216224:14410/17:00103555 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Harakchiyska, Tsvetelina (100 Bulharsko) -- Baltzersen, Johnny (208 Dánsko) -- Pessoa, Teresa (620 Portugalsko) -- Chikhladze, Nato (268 Gruzie)
Klíčová slova anglicky: Learner-centred teaching; Continuous professional development; Higher Education.
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2019 10:09.
Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
RIV/00216224:14410/17:00100342 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bláhová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Bubeníčková, Bronislava (203 Česká republika) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kulihová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Sedláčková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Taichová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vrožina, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 5. 2018 13:21.
Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 28. 5. 2018 15:20.
Název česky: Soudobá česká a švédská základní škola - komparace vybraných faktorů
Název anglicky: Contemporary Czech and Swedich Elementary School – Comparison of selected aspects
Pedagogika a školství. angličtina. Belgie.
Klíčová slova anglicky: Czech elementary school; Swedish elementary school; Inclusion; Educational conditions
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 24. 3. 2017 10:29.
Název česky: „Líbí se mi řešit věci jako dospělý“ – Global Storylines jako forma globálního vzdělávání
Název anglicky: “I Like to Solve Problems like an Adult”—Global Storylines As a Way of Global Education
RIV/00216224:14410/16:00089843 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Global Storylines; educational drama; participatory teaching; Czech primary schools; global education; inclusive education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 7. 3. 2017 21:44.
Název česky: Profesní orientace a předprofesní příprava žáků se speciálními vzdělávacími potřebami - komparace vybraných faktorů v prostředí českých a švédských škol
Název anglicky: Professional orientacion and prevocational preparation in students with special educational needs - comparison of selected aspects of czech and swedish educational systems
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Professional orientation, Prevocational orientation, Czech educational system; Swedish educational system
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 21. 3. 2016 14:28.
Název česky: Světlé a stinné stránky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve švédských školách.
Název anglicky: Bright and downside of education of student with special educational needs in Sweden
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Students with special educational needs, Swedish educational system, Inclusive Education
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 11. 10. 2016 20:20.
Název česky: Soudobá česká a švédská škola - Přehled vybraných aspektů vzdělávacích systemů
Název anglicky: Contemporary Czech and Swedish school - Overview of selected aspects of educational systems
Pedagogika a školství. angličtina. Belgie.
Klíčová slova anglicky: Education system; Sweden; Czech republic; Student with special educational needs
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 21. 3. 2016 14:18.
Název anglicky: The teacher´s role in Swedish education system
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Swedish education system; Teacher; Teacher assistant; Special Educator
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 21. 3. 2016 14:05.
Název česky: Volba střední školy u žáků se zdravotním postižením v prostředí švédských škol
Název anglicky: Secondary school choice in students with disability in Swedish school environment
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Professional orientation; student with special educational needs; Sweden
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 21. 3. 2016 14:02.
Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
RIV/00216224:14410/15:00086574 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Gruberová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Keharová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pisková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Plevová, Lucia (703 Slovensko, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Winklerová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 21. 2. 2016 20:19.
Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 24. 3. 2017 08:20.
Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:03.
Název anglicky: Burnout Syndrome among Teaching Staff at Primary Special Schools
RIV/00216224:14410/15:00083328 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Pančocha, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Burnout Syndrome; Maslach Burnout Inventory;Primary Special School; Special Teacher
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 17. 3. 2016 21:26.
Název česky: Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků ZŠ speciálních v Jihomoravském kraji
Název anglicky: Burnout syndrome in Teachers of Special schools in the South Moravia Region in Czech Republic
Pedagogika a školství. angličtina.
Klíčová slova anglicky: Burnout Syndrome; Education; Special Education Needs; Teachers
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc., učo 42604. Změněno: 14. 1. 2015 13:55.
Název česky: Rozvoj participativního vzdělávání v českých školách: Global Storylines v praxi
Název anglicky: Development of participatory teaching in Czech schools: Global Storylines method in practice
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 21. 3. 2016 14:22.
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 23. 8. 2015 10:09.
Název česky: Inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích
Název anglicky: Inclusive Education in Surveillance Studies
RIV/00216224:14410/14:00079224 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vrubel, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pančocha, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Grenarová, Renée (203 Česká republika, domácí) -- Horák, Robin (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Kozdas, Marta (203 Česká republika, domácí) -- Grác Livňanská, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matochová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pavelková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Segeťová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Vybíral, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Surveillance Studies; Inclusive Education; Special Education; Persons with disabilities; Persons with social disadvantages; Research; Surveillance Studies
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 13:03.
Název anglicky: Inclusive Education in Surveillance Studies
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Surveillance Studies; Inclusive Education; Special Education; Persons with disabilities; Persons with social disadvantages; Research; Surveillance Studies
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 28. 4. 2015 14:48.
Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 12. 6. 2015 12:53.
Název česky: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.
Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
RIV/00216224:14410/14:00079015 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Balátová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bártová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Bělohlávková, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Jiskrová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kittlerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Leškaničová, Nela (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Maxová, Eva Valerie (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pudišová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Sýsová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Špičáková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Tihelková, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Tomanová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 10. 2. 2015 13:43.
Název česky: Profesní orientace integrovaných žáků s tělesným postižení: Výsledky výzkumné sondy ze Švédska
Název anglicky: Professional orientation in integrated children with physical disability: Results of a probe from Sweden
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 23. 8. 2015 10:33.
Název anglicky: Role of supported employment in the inclusion of persons with disabilities in the free labor market from the perspective of service users
RIV/00216224:14410/13:00072185 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Márová, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: employment; job support; persons with disabilities; free labor market; careers; barriers; survey
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Bc. Pavla Žáková, učo 383868. Změněno: 2. 3. 2014 22:41.
Název anglicky: The Role of Supported Employment in Inclusion of People with Disabilities into the Labour Market from the Service User Perspective
RIV/00216224:14410/13:00072078 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Márová, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: employment; supported employment; people with disabilities; labour market; job placement; barriers; survey
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 13. 2. 2014 17:38.
Název česky: Analýza výskytu syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji
Název anglicky: Analysis of Occurrence of Burnout Syndrome in Teaching Staff in Primary Special Schools in the of South Moravian Region
RIV/00216224:14410/12:00063060 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: burnout syndrome; stress; stress situations; stress management strategie; teacher; substance abuse
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 19. 2. 2013 14:33.
Název česky: Analýza výskytu syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji
Název anglicky: Analysis of Occurrence of Burnout Syndrome in Teaching Staff in Primary Special Schools in the of South Moravian Region
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: burnout syndrome; stress; stress situations; stress management strategie; teacher; substance abuse
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D., učo 205. Změněno: 19. 3. 2013 17:24.
Název česky: Osobní spokojenost v zaměstnání u pedagogických pracovníků základních škol speciálních v Jihomoravském kraji
Název anglicky: Professional Satisfaction of Teachers in Special Schools in South Moravia Region
RIV/00216224:14410/12:00063670 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Márová, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: personal satisfaction; occupation; primary school; Maslach Burnout Inventory
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Jůzová, Ph.D., učo 251636. Změněno: 19. 3. 2013 10:37.