Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2022

    1. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ and Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky (Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0221-3.
    2. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ and Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky (Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills). 1., elektronické vyd. Brno,. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
    3. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ and Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky (Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills). 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
    4. PICKA, Karel, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK and Zdeněk HODIS. Teachers’ experience with digital games in Czech primary schools. Entertainment Computing. Elsevier B.V., 2022, vol. 42, article number 100483, p. 1-10. ISSN 1875-9521. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.entcom.2022.100483.
    5. HUBERT, Jan, Martin DOSEDLA and Karel PICKA. The current state of ICT security at Czech primary schools. Online. In František Jakab. ICETA 2022. Proceedings of 20th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Ro: IEEE, 2022, p. 231-235. ISBN 979-8-3503-2033-6. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA57911.2022.9974797.

    2021

    1. DOSEDLA, Martin, Karel PICKA, Jitka ŘEHOŘOVÁ, Michal HANZL and Daniel PYŠNÝ. E-KURZ: IT bezpečnost a gramotnost ve vzdělávání. Online. 1st ed. Brno, 2021.
    2. PICKA, Karel. Ozoboti na českých školách: zkušenosti učitelů základních škol (Ozobots in Czech schools: the experience of primary school teachers). Komenský. Brno: Masarykova Univerzita, 2021, vol. 145, No 3, p. 18-30. ISSN 0323-0449.
    3. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ and Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (Pedagogical evaluation for (future) teachers). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-210-9956-2. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021.
    4. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ and Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (Pedagogical evaluation for (future) teachers). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9956-2.
    5. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ and Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele (Pedagogical evaluation for (future) teachers). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 97 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9957-9.
    6. DOSEDLA, Martin, Karel PICKA and Michal HANZL. Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2021, p. 113-119. ISBN 978-1-6654-2102-7. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA54173.2021.9726591.
    7. DOSEDLA, Martin, Karel PICKA and Michal HANZL. Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic. In ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2021. ISBN 978-1-6654-2101-0.

    2020

    1. PICKA, Karel, Martin DOSEDLA and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools. Online. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2020, p. 525-533. ISBN 978-0-7381-2366-0. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379259.
    2. PICKA, Karel, Martin DOSEDLA and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools. In ICETA 2020 18th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2020.
    3. PICKA, Karel. Story cubes – „desková hra“ do výuky jazyků. Brno: Masarykova Univerzita, 2020. Komenský. ISSN 0323-0449.
    4. KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK and Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2020, p. 370-375. ISBN 978-0-7381-2366-0. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379230.
    5. KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK and Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. In ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2020. ISBN 978-0-7381-2366-0.

    2019

    1. PICKA, Karel and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Digital Games in Primary and Lower Secondary Education Classes. In František Jakab. ICETA 2019 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2019, p. 618-625. ISBN 978-1-72814-967-7. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA48886.2019.9040014.
    2. DOSEDLA, Martin and Karel PICKA. Digitální technologie v preprimárním vzdělávání. 2019, 83 pp.
    3. PICKA, Karel. Výuka prožitkem? Recenze počítačové hry This War of Mine (2014). Komenský. Masarykova univerzita, 2019. ISSN 0323-0449.

    2018

    1. FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH and Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol (Trends and aspects in teaching technical science and informatics for nursery and elementary schools). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 160 pp. Odborné a technické vzdělávání, svazek 2. ISBN 978-80-210-9014-9.
    2. FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH and Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol (Trends and aspects in teaching technical science and informatics for nursery and elementary schools). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2018. ISBN 978-80-210-9014-9.
    3. PICKA, Karel and Karolína PEŠKOVÁ. Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol (Perception of digital games as educational media by lower secondary school pupils). JTIE - Journal of Technology and Information Education. Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, vol. 10, No 1, p. 17-33. ISSN 1803-537X. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.002.

    2017

    1. PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů (Digital games in education from the perspective of teachers). JTIE - Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, vol. 9, No 1, p. 156-174. ISSN 1803-537X. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.003.
    2. PICKA, Karel. Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol (Perception of digital games as educational media by lower secondary school pupils). In XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.

    2016

    1. PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů (Digital games in education from the perspective of teachers). In Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.
    2. PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů (Digital games in education from the perspective of teachers). In XXIV. Ročník konference ČAPV. 2016.

    2015

    1. PICKA, Karel. Gamifikace vzdělávacího procesu - využití počítačových her jako didaktického nástroje (Gamification of the educational process - videogames as didactic tool). In Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. XXIII. konference ČAPV. 2015. ISBN 978-80-261-0521-3.

    2014

    1. PICKA, Karel. Soubor video návodů v rámci interaktivních osnov pro předmět SC4BK_VyTe Výpočetní technika. 2014.
Display details
Displayed: 19/9/2024 21:34