Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. TOMANDL, Jan a Vladimír KLEPÁČ. Igor Šefr jako brněnský zpravodaj ČTK. In Jana Novotná. Igor Šefr (1961–2020). 1. vyd. Brno: Vutium, 2021, s. 42-45. ISBN 978-80-214-5997-7.
      Název česky: Igor Šefr jako brněnský zpravodaj ČTK

      Změnil: PhDr. Jan Tomandl, učo 43142. Změněno: 16. 7. 2022 17:52.

    2020

    1. TOMANDL, Jan, Jaroslav ČUŘÍK, Kristýna MARŠOVSKÁ a Tereza FOJTOVÁ. Krizová komunikace : principy - zkušenosti - postupy. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 221 s. ProMedia, sv. 1. ISBN 978-80-210-9638-7.
      Název anglicky: Crisis Communication: Principles – Experience – Methods

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 10. 1. 2022 13:54.
    2. TOMANDL, Jan, Jaroslav ČUŘÍK, Kristýna MARŠOVSKÁ a Tereza FOJTOVÁ. Krizová komunikace : principy - zkušenosti - postupy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 221 s. ProMedia, sv. 1. ISBN 978-80-210-9636-3.
      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 10. 1. 2022 13:50.
    3. TOMANDL, Jan, Jaroslav ČUŘÍK, Kristýna MARŠOVSKÁ a Tereza FOJTOVÁ. Krizová komunikace : principy - zkušenosti - postupy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 221 s. ProMedia, sv. 1. ISBN 978-80-210-9636-3.
      Změnil: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D., učo 97913. Změněno: 4. 3. 2021 13:21.

    2015

    1. TOMANDL, Jan a Mario KUBAŠ. Kultura a média - videokurz. Praha: Culture Matters, 2015.
      URL
      Změnil: PhDr. Jan Tomandl, učo 43142. Změněno: 17. 3. 2015 12:13.

    2012

    1. TOMANDL, Jan. Public relations a zpravodajství : vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2012, 151 s. ISBN 978-80-87500-28-6.
      URL
      Název česky: Public relations a zpravodajství : vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

      Změnil: PhDr. Jan Tomandl, učo 43142. Změněno: 12. 5. 2014 10:58.

    2011

    1. TOMANDL, Jan. Jak účinně oslovit média :media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3457-3.
      Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 24. 2. 2013 19:25.
Zobrazeno: 7. 5. 2024 14:02