Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2010

    1. GOTTWALD, Lukáš. Guerilla Marketing Online: Facebook as an Event Promotion Device. In Firma a konkurenční prostředí 2010. Brno: Provozně ekonomická fakulta - Mendelova univerzita v Brně, 2010, 9 s. ISBN 978-80-7375-385-6.
    2. GOTTWALD, Lukáš. Rytmické rýmy. 2010. ISBN 978-80-254-9005-1.

    2009

    1. GOTTWALD, Lukáš. Interaction rate of advertising messages on a search engine and a social network. In CD s recenzovanými příspěvky z Mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 12 s. ISBN 978-80-7318-812-2.
    2. GOTTWALD, Lukáš. Propagační příležitosti na sociální síti Facebook v ČR. In Sborník konferenčních příspěvků z 4. ročníku konference (KO)MEDIA. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009, 10 s. ISBN 978-80-7318-903-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 17. 5. 2024 15:56