GOTTWALD, Lukáš. Guerilla Marketing Online: Facebook as an Event Promotion Device. In Firma a konkurenční prostředí 2010. Brno: Provozně ekonomická fakulta - Mendelova univerzita v Brně, 2010, 9 s. ISBN 978-80-7375-385-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Guerilla Marketing Online: Facebook as an Event Promotion Device
Název česky Guerilla Marketing na Internetu: Společenská síť Facebook jako nástroj propagace eventů
Autoři GOTTWALD, Lukáš (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Firma a konkurenční prostředí 2010, 9 s. 2010.
Nakladatel Provozně ekonomická fakulta - Mendelova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/10:00043681
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7375-385-6
Klíčová slova česky FACEBOOK; ONLINE AMRKETING; EVENT MARKETING; EVENT PROMOTION; GUERILLA MARKETING; INTERNETOVÉ SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Klíčová slova anglicky Facebook; Online Marketing; Event Marketing; Event Promotion; Guerilla Marketing; Online Social Networks
Štítky Facebook Marketing
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Lukáš Gottwald, učo 63248. Změněno: 3. 4. 2010 21:11.
Anotace
Presented research paper provides a detailed look at event marketing on social network Facebook.
Anotace česky
Presentovaný článek přináší podrobný rozbor problematiky event marketingu na sociální síti Facebook.
VytisknoutZobrazeno: 7. 6. 2024 13:45