Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. JIRÁKOVÁ, Pavlína. Guerilla marketing v marketingové strategii drobných lokálních producentů. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. Zlín: Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2008, s. 296-303. ISBN 978-80-7318-663-0.

    2007

    1. JIRÁKOVÁ, Pavlína. Greenwashing jako součást reklamy. In Mezinárodní Baťova doktorandská konference. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, s. 83-92. ISBN 978-80-7318-529-9.

    2006

    1. JIRÁKOVÁ, Pavlína. Koncept udržitelné spotřeby. In Mezinárodní Baťova doktorandská konference. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006, s. 84-91. ISBN 80-7318-384-6.
    2. JIRÁKOVÁ, Pavlína a Vojtěch STRAKA. Specifika reklamy ve venkovském prostředí : kontrasty a paradoxy ovlivňování podoby venkova reklamou. In Venkovská krajina 2006. 1. vyd. Brno: ZO ČSOP Veronica, 2006, s. 87-90. ISBN 80-239-7166-2.

    2005

    1. FLEKALOVÁ, Markéta, Pavlína JIRÁKOVÁ, Pavel KLVAČ a Vojtěch STRAKA. Osudy významných stromů : případová studie vesnic na Vyškovsku. In Venkovská krajina 2005. 1. vyd. Brno: ZO ČSOP Veronica, 2005, s. 32-36. ISBN 80-239-4963-2.
    2. FLEKALOVÁ, Markéta, Pavlína JIRÁKOVÁ a Vojtěch STRAKA. Významné stromy jako součást krajinného rázu : případová studie vybraných obcí na Vyškovsku. In MADĚRA, P., M. FRIEDL a J. DRESLEROVÁ. Krajinný ráz - jeho vnímání a hodnocení v evropském kontextu. Ekologie krajiny 1, Sborník příspěvků z konference CZ-IALE, 4. - 5. 2. 2005, Brno. 1. vyd. Brno: Česká společnost pro ekologii krajiny CZ-IALE, Paido, 2005, s. 171-178. ISBN 80-7315-117-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 21. 10. 2024 21:22